Anticoncepționalele provoacă avort?

19-04-2021
Abcd2021
Nu este medic/terapeut
Abcd2021
Tocmai am fost părăsită de iubitul meu pe motiv că nu vrea copil. Am început sa am simptome de gravidă.
Și nu-mi mai doresc copilul dacă trebuie sa l cresc singură.
Si am auzit de la cineva la care cică a funcționat că anticoncepționalele ar provoca avort. Nu am mai luat niciodată anticoncepționale.
Dar daca încep sa le iau și sunt gravidă ar fi posibil un avort?
Vreau dacă se poate o părere despre acest subiect.
1 comentarii
0
28-05-2021, ora 15:47
Irinapax
Nu este medic/terapeut
Irinapax
Bună cum ai rezolvat
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Unele antibiotice ar putea fi asociate cu creșterea riscului de avort
  • Dureri de burtă după avort - ce e normal și ce nu
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.