Anticonceptionalele... + simptome de sarcina

21-04-2014
Asdsad
Nu este medic/terapeut
Asdsad
Buna seara.Am început sa iau rigevidon in ultima zi de ciclu (7zi) la ora 12 ziua.Seara am avut relaţii sexuale cu soţul si nu am folosit prezervativul.Au trecut 2 saptamâni si am stare de voma si o durere de sâni suportabila.Este posibila o sarcina?multumesc
2 comentarii
0
22-04-2014, ora 13:44
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Da, este posibila o sarcina, deoarece nu erati inca sub protectie contraceptiva. In conditiile aratate, protectia se instaleaza pe deplin incepand cu a 8-a pilula.

Pe de alta parte, rigevidonul relativ frecvent poate da el insusi o senzatie de tensiune in sani si, uneori (un pic mai rar), greturi.

Lasati sa mai treaca 3 zile si faceti un test de sarcina pentru a fi sigura ca nu sunteti insarcinata.
0
24-04-2014, ora 20:29
Asdsad
Nu este medic/terapeut
Asdsad
Buna seara.Daca ar fi sa păstrez acest copil, ar ieşi cu probleme de sănătate din cauza anticonceptionalelor?
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.