antimicotice !

08-12-2008
xfile
Nu este medic/terapeut
xfile
buna ziua iau un tratament antimicotic (diflucan 150mg)fluconazol) pt o candida la nivel bucal(in faza de inceput) si la nivel genital (penis, gland).doc mi-a zis sa iau 4 sau 6 pastile depinde de evolutie...kte una pe sapt.am luat 2 pana acum adica una in fiecare vineri pt ca asa am inceput iar pe a 3- a nu am putut sa o iau cum trebuia adica vinerea ce urma ci sambata (o zi intarziere).oare mai are eficienta tratamentul ???multumesc anticipat
16 comentarii
0
08-12-2008, ora 17:56
midorin42
Dermatovenerologie
midorin42
De obicei o candidoza bucala sau genitala se rezolva in 7 zile, nu in 4-6 saptamani. Poate ca diagnosticul nu este corect !
0
09-12-2008, ora 11:28
xfile
Nu este medic/terapeut
xfile
asta stiam si eu.dar doc dermatolog mi-a dat acest tip de tratament pe o durata lunga cu doar o pastila de diflucan sau micosist(acelasi lucru ) 150mg pe sapt.timp de 4 sapt initial iar in caz ca nu dispare sa continui catre 6 pastile.plus intre timp 2 tipuri de creme pt penis si spalaturi bucale cu ceai si bicarbonat de sodiu.si pe mine ma ingrijora acea intarziere de una zi in cazul celei de a 3-a pastila.oare acum sa le iau tot vinerea k inainte sau pe urmatoarele sa le iau sambata cum am luat pastila din a 3-a sapt.multumesc
0
09-12-2008, ora 13:06
costachemihaela
Identitate neconfirmată
costachemihaela
inainte de prescrierea tratamentului ai facut un examen pentru candida de la nivelul cavitatii bucale?
0
09-12-2008, ora 16:27
xfile
Nu este medic/terapeut
xfile
examen la nivelul cavitatii bucale nu am facut...doc sa uitat si a zis k este la nivel incipient in gura.am facut doar examen la secretia uretrala unde a iesit micoza..adica candidoza.iar fluconazolul pe care il iau ar trebui sa aiba efect pt tot oraganismul presupun !
0
11-12-2008, ora 17:57
midorin42
Dermatovenerologie
midorin42
Daca ai intarziat o zi, nu este nicio problema. Pe urmatoarele le poti lua sambata.
0
09-03-2009, ora 14:18
TinaP
Nu este medic/terapeut
TinaP
Daca imi permiteti sa continui subiectul cu candidoza la nivel bucal, sint disperata! am doua ierni consecutiv cind imi apare o iritatie pe fata, si in special in zona buzelor care mai tirziu se usuca. este foarte neplacut! Medicii imi zic ca e candidoza si se datoreaza alimentatiei. Intrebarea mea este: candidoza bucala se trateaza definitiv?? adica, trebuie sa ma am grija permanent ce maninc si sa stau cu frica sa nu-mi apara??
0
10-03-2009, ora 18:10
midorin42
Dermatovenerologie
midorin42
Iritatia de pe fata, daca apare numai iarna, nu cred ca este in legatura cu candida !
Candida albicans traieste in mod normal in gura, dar nu produce inflamatii decat in anumite conditii.
Cred ca ar trebui ceruta parerea si altor dermatologi.
0
11-03-2009, ora 09:03
TinaP
Nu este medic/terapeut
TinaP
Va multumesc Dl Doctor, dar daca nu va suparati o sa mai insist cu ceva. Dvs spuneti ca candida abicanis din gura produce inflamati doar in anumite conditii, puteti va rog sa-mi spuneti care sin acelea? as vrea sa ma informez...
0
13-03-2009, ora 18:31
midorin42
Dermatovenerologie
midorin42
Dupa tratamente antibiotice, dupa utilizarea antisepticelor pentru o amigdalita acuta, la diabetici, la imunodeprimati, etc.
0
20-05-2009, ora 20:29
d02feb
Nu este medic/terapeut
d02feb
am fost diagnosticata cu candida albicans pe fata, si cu demodex follicuroum. nu pot lua antibiotice tari si de lunga durata pt ca intru in alte boli. am facut candida vaginala de 12 ori anul acesta dar ceea ce ma supara este fata groaznica. ce mi puteti recomanda? multumesc.20ani
0
20-05-2009, ora 20:35
d02feb
Nu este medic/terapeut
d02feb
cam cat ar dura tratamentul pt eliminarea completa a microbului demodex?
0
10-02-2010, ora 22:08
maria45
Nu este medic/terapeut
maria45
domnule doctor va rog frumos spuneti-mi si mie ce se intimpla de am de mai multi ani o mincarime la sub brat ?va rog frumos spuneti-mi cu ce as pute-o trata sint disperata si nu stiu ce sa mai fac.am incercat mai multe tratamente si cu antibiotoce ca;augmentin, ampiclox, ampicilina, simai multe tratamente in repetate rinduri cu nizoral tablete si unguent si lamisil unguent dar in zadar...va rog frumos ajutati-ma sint disperata.multumesc frumos.
0
12-02-2010, ora 20:24
midorin42
Dermatovenerologie
midorin42
Poate ca aveti o dermatita de contact la deodorantul pe care il folositi!
Aplicati cateva zile Advantan crema, de 2 ori pe zi, dimineata si seara si schimbati deodorantul, de preferinta folosind deodorante tip gel.
0
21-02-2010, ora 19:32
maria45
Nu este medic/terapeut
maria45
multumesc frumos domnule doctorpentru raspunsul dumneavoastra.
0
03-05-2011, ora 21:24
anca80
Nu este medic/terapeut
anca80
dl doctor, in urma unei analize de snf si a secretiei de pe limba recoltate ambele analize de o doctorita ORL, mi a iesit candida. Dansa mi a dat un tratament cu diflucan de 150 mg una pe zi timp de 7 zile, consecutiv, mi a spus ca doar asa sa i au tabletele, nu cum scrie pe prospect sau cum imi zice la farmacie, Mi am intrebat medicul de familie referitor la schema de tratament iar el a fost f rezervat pt ca e f toxic. Nu stiu ce sa fac poate ma lamuriti dvs? Multumesc anticipat.
0
18-05-2011, ora 00:19
rebereu
Nu este medic/terapeut
rebereu
mi se pare exagerat tratamentul 7 zile consecutiv din cate am citit pe net se iau pastile difulcan de 50mg nu de 150mg... eu am o balanita (candidoza la barbati) si mi a dat medicul dermatolog o pastila de diflucan 150mg la 3 zile..si ma gandesc pe cine sa mai intreb daca nu este cam mare doza :)...
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.