anxietate, atacuri de panica | Forumul Medical ROmedic

anxietate, atacuri de panica

13-05-2007
mateescu maria
Nu este medic/terapeut
mateescu maria
ce medicamente si produse naturale se utilizeaza in aceste boli?
6 comentarii
0
14-05-2007, ora 00:00
Dr. Andrei Dumitrescu
Psihologie, Bucuresti
Dr. Andrei Dumitrescu
Pentru anxietate & atacuri de panica cea mai eficienta este vizita la un psihoterapeut cu experienta.
Impreuna puteti stabili care este cea mai scurta si mai sigura cale pentru dvs.

Succes,
Andrei
0
20-05-2007, ora 00:00
Greece woman
Nu este medic/terapeut
Greece woman
Fara reteta:sedatifPC, vitaminaB, diverse pastile si ceaiuri de la Plafar si cu reteta:Nitrazepam, Seroxat, Xanax.Sunt o gramada de medicamente insa nu stiu cat de bune sunt rezultatele, medicii experimenteaza pe persoane, fara mila si te poti trezi cu efecte adverse f.neplacute dar am auzit ca reflexoterapia da rezultate bune in multe afectiuni psihice!Succes
0
11-06-2007, ora 00:00
ramona cristiana
Nu este medic/terapeut
ramona cristiana
Maria, eu am atacuri de panica si totodata agorafobie. Am icercat multe tratamente;boala declansata de vreo 6ani dar mai accentuata este de 4 ani, pina am inteles exact despre ce e vorba.Acum nu mai folosesc sedative asa cum foloseam in urma cu 3-4 ani pentru ca au efecte negative grave. incearca cu ceva usor dar cu prescriptia unui medic bun.SANATATE
0
22-10-2007, ora 00:00
soulfly
Nu este medic/terapeut
soulfly
eu am de 5 ani boala aceasta de 3 luni fac tratament cu xeroxat si lexotam la inceput.acum i-au seroxat si rivotril.Daca a meritat?sincer nu.La inceput mi-a fost mai bine, acum am iar acele stari.Citesc pe net tot felul de sfaturi dar cel mai bun sfat iti va da un doctor bun.
0
01-12-2007, ora 00:00
alexia s.
Nu este medic/terapeut
alexia s.