arsuri limba

03-06-2007
Edward
Nu este medic/terapeut
Edward
De cateva zile mi'au aparut niste mici pete rosii pe limba si o durere locala pe partea dreapta, disconfort si senzatie de arsura si depozite albe pe limba, mi s-au inflamat si putin gingiile...problema e ca am si o limab geografica, cu multe taieturi si asta in amplifica usturimea, abia ca mai pot vorbi.cum as putea sa scap de aceste senzatii si chiar de taieturile de pe limba( sa nu mai fie asa) asta daca se poate.multumesc
11 comentarii
0
04-06-2007, ora 00:00
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
Probabil ati facut o candidoza sau o aftoza. Inainte de aparitie ati urmat vreun tratament antibiotic?
0
04-06-2007, ora 00:00
Edward
Nu este medic/terapeut
Edward
am luat cateva pastile de paracetamol sinus pt ca ma durea capul si am mai avut probleme cu sinuzita si 2 pastile de advil.
0
05-06-2007, ora 00:00
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
In ceea ce priveste taieturile de pe limba, nu cred ca se poate face ceva! Pentru cealalta problema incercati urmatorul tratament:
Rp/ Borax 2, 5 g
Anestezina 2g
Glicerina ad 100g
Se clateste gura dupa fiecare masa cu o solutie de bicarbonat de sodiu (o lingurita la o cana cu apa), apoi se iau cateva picaturi din solutia de mai sus, se plimba prin gura 1 minut, apoi se scuipa. Dupa acesta operatiune nu se mananca si nu se bea nimic o ora. Succes!
0
05-06-2007, ora 00:00
Edward
Nu este medic/terapeut
Edward
multumesc mult
0
21-04-2010, ora 19:03
gabriel cooll
Nu este medic/terapeut
gabriel cooll
Am si eu o problema de 2 zile la limba, ceva de genul cum are Edward.Am luat antibiotic 3 zile cu un medicament care nu am luat niciodata pana acum, Lekoklar se numeste pentru gat si acum ma ustura limba avand si taieturi, gust amar si metalic si am o pata alba si mici basicute si cred ca ma facut alergie ceva sau candida.Ce se poate face in acest sens?Multumesc
0
22-04-2010, ora 10:55
gabriel cooll
Nu este medic/terapeut
gabriel cooll
cineva e pe aici?
0
25-04-2010, ora 16:25
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
Este!
Probabil ca ai o candidoza.
Tratamentul este acelasi cu al lui Edward!
0
29-06-2011, ora 08:58
geaner
Nu este medic/terapeut
geaner
buna ziua. am si eu o problema cam de un an de zile.aproape de varful limbii am o portiune mai rosie care ustura si pare ca au disparut papilele gustative. mi s-a recomandat tratament ptr candida dar nu a dat rezultat. ce ma sfatuiti deoarece ma deranjeaza f tare usturimea. multumesc frumos
0
06-07-2011, ora 09:30
geaner
Nu este medic/terapeut
geaner
va rog sa-mi raspundeti
0
24-09-2011, ora 12:57
paul85
Nu este medic/terapeut
paul85
de 6-7 zile simt arsuri la nivelul limbii, si mi-au aparut fisuri si mici bubite... nu am luat antibiotic in ultimele luni, dar in urma cu 9-10 zile al luat "Imodium" 3 zile, alte medicamente nu am luat.
0
17-11-2012, ora 14:38
deliamaria07
Nu este medic/terapeut
deliamaria07
buna ziua de ceva timp am pe limba o portiune rosie cu o senzatie de arsura.a fost mica acum vad ca s-a facut mai mare.cum as putea sa o tratez si ce este ca este foarte deranjanta.multumesc
Adaugă un comentariu / răspuns

13-09-2017, ora 09:15
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Proctoline
HEMOROIZI? FISURI ANALE? Tratament fără operație și fără internare!
Clinicile Proctoline sunt centre medicale specializate în tratarea eficientă a hemoroizilor și a fisurilor anale. Ne găsiți în 14 orase din țară! Detalii aici
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.