Artizia si durerea de sani

12-02-2013
ionela_8516
Nu este medic/terapeut
ionela_8516
Buna ziua!
Am luat artizia timp de 3 luni. Mi-au fost recomandate de endocrinolog pt combaterea acneei. problema este ca exact in ziua in care am luat ultima pilula, in luna 3, am inceput sa am dureri de sani, dar doar la atingere. Este o durere exact ca cea care apare cand ai febra musculara... nu pot sa dorm pe burta deloc. A trecut o luna de atunci si tot asa ma simt. In plus, ma cam doare si capul aproape in fiecare zi...si tot de atunci am impresia ca a inceput si aceasta problema. Sa fie oare din cauza anticonceptionalelor? daca da, de ce a aparut problema dupa 3 luni de administrare si nu de la inceput? trebuie sa merg la medic sau mai astept poate imi trec durerile? Astept un raspuns, va rog.
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.