basicute mici pe degetele de la maini si pe picior

18-08-2009
rad-deva
Nu este medic/terapeut
rad-deva
Acum vreo 3 ani mi-au aparut pe maini foarte multe besicute mici (de marimea unui ac de gamalie) si pe degetul mare de la picior un fel de alergie, la incepu cu mancarime puternica, apoi aparitia unei cruste. Dupa exfolierea crustei, la cateva zile aparea din nou o eruptie intr-o zona limitrofa (interesant ca doar pe degetul mare de la piciorul stang. Am fost la un dermatolog la Deva, mi-a prescris un unguent (nu mai stiu despre ce a fost vorba), dar dupa vreo 3-4 saptamani a trecut totul (atat de pe maini, cat si de pe degetul de la picior).
De vreo 2 saptamani mi-au aparut din nou aceste eruptii. De-abia acum am inceput sa cred ca exista o legatura intre cele 2 zone (maini si degetul de la picior)
Puteti sa-mi dati vreun tratament?
8 comentarii
0
19-08-2009, ora 13:02
scarface
Nu este medic/terapeut
scarface
Ceea ce se intampla la tine se gaseste zilnic in acest forum si la orice dermatolog:
orice eruptie pe piele este incercarea corpului de a se dexintoxica de o toxina periculoasa pt. sanatate.

Alifiile si medicamentele fac ca acest proces vital sa fie intrerupt, lucru care face corpul sa le scoata mai tarziu pe altundeva si in plus sa dauneze organelor care vor sa se scape cat mai repede de aceste toxine.

Singura sansa pe care o ai este dieta sanatoasa, ceauiri de detoxifiere, eventual remedii homeopate si evitarea oricarei substante chimice fie in form ade crema fie ca medicament care vor intarzia, agrava sau opri caest proces vital

Cauza bolilor de piele este in sange si in ficat si nu la piele iar acest proces de detoxfiere nu poate fi oprit decat cu daune pt. sanatate si de cele mai multe ori nu poate fi oprit deloc !

Incercand sa opresti sufletul sa curete corpul dupa cum trebuie si stie el este ca si cum vrei sa-ti impiedici mama sa curete casa. Vai si amar de casa atunci cand nu o mai curata nimeni.

Dermatologia este din pacate o disciplina de prisos care nu stie nimic despre cauzele adevarate ale bolilor incercand sa opreasca procesele naturale de detoxifiere prin piele si care este ultima solutie pe care o are organsimul pt. a ramane sanatos
Orice ceai si dieta este de 10000000 de ori mai efectiva decat o armata intreaga de dermatologi !

TOATE cauzele bolilor de piele NU isi au originea in piele. Cine nu vrea sa inteleaga acest adevar elementar nu are nici o sansa de vindecare a bolilor de piele !
Acest forum aduce zilnic marturii vii pt. acest adevar elementar.

Pielea este cel mai mare organ al corpului si este folosit pt. detoxfiere in caz de forta majora si la anumite toxine care nu pot fi eliminate altfel.

Ca suprimarile eruptiilor de piele cu medicamente nu functioneaza te poti convinge singura pe acest forum de mii de ori si zilnic.
0
20-08-2009, ora 18:11
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
Probabil ca la picior ai o ciuperca, iar la maini o eczema dishidrozica.
La picior poti aplica Lamisil crema sau Lamisil dermgel, seara, timp de 7 zile, iar la maini, Elocom crema, de 2 ori pe zi, timp de 7 zile.
0
06-10-2009, ora 08:42
rad-deva
Nu este medic/terapeut
rad-deva
Mi-am facut analizele si mi-a iesit ca am o ciuperca. Am fost la un dermatolog in Deva, care mi-a spus ca singurul medicament pe cale bucala recomandat (NIZORAL) are actiuni negative asupra ficatului (toxi hepatic).

Am facut si analize pentru ficat si singurii parametrii crescuti sunt TGP = 98 si Gamma GT = 136. Hepatita B si C au iesit negative. Am descoperit acesti parametrii crescuti la ficat inca din 2001 in urma unor controale de rutina. Explicatia de atunci a fost ca am un colecist lenes. Nu consum alcool de o buna perioada de timp si oricum, niciodata nu am facut excese in acest sens.

Tot dermatologul din Deva mi-a prescris 2 creme: TRAVOGEN si CLOTRIMAZOL. Le folosesc deja de vreo luna si ceva si chiar n-au nici un efect ! Din contra, pielea pe degete se exfoliaza tot mai tare, in unele parti a inceput sa crape, apar alte si alte eruptii, mancarime, etc.

Intrebarea mea: ce sa fac in cazul asta? Nu exista nici un medicament inlocuitor al NIZORALULUI care sa nu fie toxi hepatic? Cu ce scap de chestiile astea de pe maini?!

Va multumesc.
0
28-10-2009, ora 10:58
adara
Nu este medic/terapeut
adara
Buna, acum vreo 10 ani m-am confruntat si eu cu aceeasi problema imi aparea pe podul palmelor ceva ca niste bubite cu lichid care se inchideau la culoare pana se faceau maro cu aspect de scoarta de copac si bineanteles mancarime puternica.A patra zi se exfoliau si cateodata apareau imediat sau la 2 saptamani.Am crezut atunci ca se face pe sistem nervos, eliminasem detergentii si multe altele...In fine vreau sa va spun cu ce m-am tratat..Am avut in casa un unguent cu hidrocortizon, nu mersesem la dr, dar am incercat pt ca il aveam in casa.Cred ca o data sau de doua ori m-am dat si..nu mi-a mai aparut niciodata..Daca domnul dr Dorin Mihalache are vreo explicatie pt asta..Sau poate sa imi spuna ce a fost...De asemenea tot in perioada respectiva am facut zona zoster pe partea dreapta spate, pe care am tratat-o cu doua sedinte de laser.Va doresc multa sanatate!!
0
31-10-2009, ora 13:18
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
La maini ati avut o eczema dishidrozica. Elocomul recomandat mai sus contine cortizon. De aceea dvs v-ati vindecat si de aceea l-am recomandat si eu.
0
04-05-2010, ora 00:34
filmihaela89
Nu este medic/terapeut
filmihaela89
Am o mare problema, eu folosesc de cativa ani buni elocom crema deoarece asa mi-a prescris doctorul.Il foloseam pentru fata deorece, dupa cum mi-au spus doctorii, sunt alergica la aer si apa.Acum insa nu stiu ce sa folosesc deorece de vreo 2 luni s-a scos de pe piata elocomul si nu stiu ce sa ma mai fac...Am fost la un medic specialist dar nu reuseste sa imi prescrie o reteta buna pentru fata mea...mi-a spus ca, ce am eu se numeste egzema fetei...nu am nimik doar ca ma inrosesc foarte tare si m-ai ales la caldura sunt rosie in obraji si imi creeaza un disconfort...Cand foloseam elocom crema fata mea era limpede si normala..Nu ma inroseam si nu aveam nimic...Am luat si pastile alerid si predninson...am incercat si crema cu vitamina E...si advantan crema (asta ma mai linisteste un pik)..Ce inlocuitor as putea sa gasesc sa pot sa imi revin la normal un inlocuitor pentru elocom crema???
0
06-05-2010, ora 19:24
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
Doar Advantan sau Locoid crema, insa puteti incerca Toleriane rich de la La Roche Posay.
0
22-02-2011, ora 17:30
ciplazar
Nu este medic/terapeut
ciplazar
Buna ziua.am 21 de ani si de cv timp ma confrunt cu o problema serioasa, cred eu.
De ceva timp imi ies pe degetele la maini si picioare niste bubite ca niste nodule mici, acestea se maresc si iau forma unor pete cu pielea deasupra tare.cand se trec pielea se ia.

Va rog ajutatima.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.