batatura netratata

02-08-2012
addendum
Nu este medic/terapeut
addendum
Buna ziua, mama mea a facut o batatura la calcaiul drept din cauza unor pantofi noi si nu a tratat-o corespunzator, drept urmatre s-a infectat si se chinuie cu chestia aceea de 2 luni si ca bubitza naibii nu mai crapa o data ca este tare iritanta fiind si la calcai. A curatat-o periodic cu ceai de pelin, a tratat-o cu o solutie spray Oxymed. Acum nu este infectata, dar problema este ca nu se inchide, tin sa precizez ca are varsta de 60 de ani, si are diabet de gradul 2 dar nu este pe insulina, tine regim. Vreau sa mai precizez ca i-am zis sa nu se mai duca la medic ca oricum este paralela si echidistanta( nu vreau sa jignesc pe nimeni, chiar va respect foarte mult meseria si stiu ca nu este usor, dar de cand cu exodul medicilor, in tara cei putin care au mai ramas cam 10 %din ei sunt medici foarte buni si ambitiosi, iar diferenta sunt unii oameni de cea mai joasa speta posibila care nu i-as ridica nici la rangul de fiinta umana. Mama mea a fost la consul la un medic aici este vorba de Dr. Motoaca Elena, cica medic internist in Fetesti, care pe langa faptul ca i-a platit consultatia dintr-o pensie de rahat, din nesismtita si vaca nu a scos-o pe mama mea, norocul acelei tentative de doctor a fost ca nu eram acolo pentru ca acum va scriam din puscarie dupa ce-i zdrobeam capul cu mare satisfactie nesimtitei pentru ca este o mare rusine pentru profesia de doctor, care nu a auzit in viata ei de Juramantul lui Hipocrate, care da diagnostice fara consultatii sau fara analize. Va rog frumos dara aveti idee sau o banuiala ce medicament credeti ca ar putea folosi sau ce ar trebui sa faca v-as fi recunoscator. va multumesc si va doresc succes in cariera in acesta tara, pentru veti avea nevoie de el foarte mult.
1 comentarii
0
03-08-2012, ora 00:54
maria 123
Nu este medic/terapeut
maria 123
buna seara,
DACA dr. i-a vb urat.nu-i ok.

parere:
mama avand diabet,