bebe 3 sapt
Buna!Am un baietel de 18 zile si de vreo 2 zile e foarte agitat.Isi strange piciorusele, in somn se agita si se incordeaza intruna.Il hranesc cu lapte praf si de la san(il scot cu pompita)alternativ.Mananca o data la 3 h, poate si mai des de la 90 de gr pana la 150gr...Are scaun foarte des...din 2 in 2 h daca nu si mai des...E asta un motiv de ingrijorare? Va rog sa-mi dati un raspuns!Multumesc.
4 comentarii
buna, nu sunt medic, dar am un baietel de 8 luni si iti pot raspunde din experienta. si baietelul meu facea la fel. scaun dupa fiecare masa - deci nu e o problema, iar cealalta problema cred ca sunt colicii. noi ne-am chinuit asa pana pe la 3 luni, a fost groaznic, am incercat cu de toate(sabsimplex, espumisan, infacol), parca l-au ajutat un pic niste picaturi probiotice (protectis - bune pt. tranzitul intestinal, formarea florei intestinale, etc.). repet nu sunt medic, e doar o mana de ajutor de la o mamica. sanatate!
Buna, colicile se trag de la laptele praf. Ar fi bine sa renuntati la el, mai multe detalii gasiti la linkul urmator http://forum.romedic.ro/prod/probleme_cu_greutatea_041466.html. Baietelul nostru are o luna si mananca lapte de la san alternat cu lapte de vaca diluat si nu are probleme. Laptele de vaca preferabil sa fie de la tara, daca nu la punga sau la sticla dar nu cel la cutie.
pt mihaela: nu e nicio problema, scaunul e in regula asa, tubul digestiv al bebelusilor este altfel decat al adultilor si de aceea reactioneaza altfel la mancare. colicile sunt normale la copii, e din cauza felului lor de a manca- inghit aer si le destind intestinele micute. trece etapa asta, dar ajuta espumisan, probiotice. Laptele de vaca este bun doar dupa varsta de 1 ani, mai devreme poate sa duca la boli de genul alergii, boala intestinului iritabil, si chiar diabet mai tarziu in viata- adica problemele sa nu apara neaparat pe loc ci mult mai tarziu. puteti incerca cu laptic de vaca un pic mai tarziu, dupa ce implineste un anisor.