Besici albe pe limba

24-02-2018
DoubleL
Nu este medic/terapeut
DoubleL
Buna ziua,

Am 23 de ani, sunt fumator.

De precizat ca am probleme cu stomacul si am aciditate mare si reflux gastro esofagian pe care il tratez cu Omeprazol.

Am avut probleme cu gatul mereu, dar de o luna si ceva (probabil si de la reflux) a inceput sa ma doara (neffind racit sau ceva) si sa am o amigdala mai umflata. Am luat pe rand antibiotic Augmentin, Cexyl cate 10 zile durerea trecea si dupa o saptamana imi reaparea.

Am facut 2 controale ORL cu analize (toate foarte bune, hemoleucograma, VSH, ASLO etc.) insa la exudatul faringian mi s-a gasit o bacterie (eu am mai avut streptococ mai demult) si al 2 lea ORL-is mi-a dat Ospen sa iau 10 zile pe luna timp de 3 luni.

Acum, de 2 zile a inceput sa ma doara/usture lima cand inghiteam, m-am uitat pe limba si am vazut niste besici albe in spate care duc catre amigdale. O sa va las si cateva poze.

De precizat ca limba mai alba o am mereu si ca am avut candidoza si in partea de jos (si nu a fost de la contact sexual)

Poze:

https://postimg.org/image/69bjj39uz/
https://postimg.org/image/jq8i1y4qz/
https://postimg.org/image/hyfj71t3v/


Crezand ca e o candidoza de la atata antibiotic am fost la farmacie si am cerut ceva pt candidoza pe limba. Mi s-a dat glicerina boraxata si 2 pastile de fluconaza de 150mg si mi-a zis sa iau una in acea zi si una peste 7 zile (7 zile mi se pare mul)..


Ce poate sa fie ? E candidoza, afte sau ceva mai grav ?

Ce spuneti de tratament ? Sa iau fluconazal la 3 zile macar ? Ce altceva imi recomandati ?

Inca ceva: nu ma mai ustura/doare atat de tare, adica acum pot vorbi fara sa am acea jena, mai simt acea durere doar cand inghit mancarea pentru ca trece prin acea zona a limbii.


Va multumesc ?
2 comentarii
0
24-02-2018, ora 22:36
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Scrieti topicul pe sectiunea Boli ORL unde raspunde domnul doctor Flueraru Valeriu.
0
26-02-2018, ora 08:34
Dr. Artenie Claudia
Dermatovenerologie, Iasi
Dr. Artenie Claudia
buna ziua,
Nu luati fluconazol. Mergeti la un medic dermatolog sau stomatolog oromaxilofacial.
o zi buna,
dr Claudia Artenie
Adaugă un comentariu / răspuns

 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.