Bube pe piept ca de urticare

12-12-2009
StefanAdrian
Nu este medic/terapeut
StefanAdrian
In aceiasi zi cand am facut IDR-ul vaccinul de testare al TBC-ului in mana stanga, seara mi-au aparut o sporeala pe piept. bube pe toarce cam 4 cm latime si 4 lungime bube mici ca de urticare si m-a mancat rau iar acum ma ustura cand dau cu mixtura pe ele.si ma ustura si asa cand se atinge de haina.
Ce boala as puta sa am ?Pot sa am varsat de vant ?desi eu am avut acum 7 ani dar nu imi iesise pe fata
Sau este vreo reactie a idr-ului ?
5 comentarii
0
12-12-2009, ora 14:23
papuss
Nu este medic/terapeut
papuss
e o reactie adversa a vaccinului !!!
0
12-12-2009, ora 23:01
StefanAdrian
Nu este medic/terapeut
StefanAdrian
Pai ce are reactii adverse ? IDR-ul sau se poate sa ma fi intoxicat eu ?
0
12-12-2009, ora 23:30
papuss
Nu este medic/terapeut
papuss
Toate, absolut toate vaccinurile au reactii adverse, ca e anti-gripal, TBC, tetanos etc, toate au.
0
13-12-2009, ora 18:36
StefanAdrian
Nu este medic/terapeut
StefanAdrian
Este Posibil sa imi cauzeze Acel Vaccin ? Este Periculos ?
0
13-12-2009, ora 18:50
papuss
Nu este medic/terapeut
papuss
Din moment ce organismul tau reactioneaza in modul acesta eu zic ca este evident ca ceva nu-i prieste. Ai citit prospectul de la vaccin inainte sa-l faci?sa vezi cate "posibilitati" sunt? iti las un mesaj pe pagina personala ca sa nu ocup aici mult loc, citeste-l te rog. (il poti vizualiza la "modificati profilul dvs." dreapta sus) numai bine
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Multe bubițe pe pielea copilului. Ce ar putea fi?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.