bubite

17-03-2013
RaluAndre
Nu este medic/terapeut
RaluAndre
BUNA ZIUA! de aproximativ o saptamana mi.au aparut niste bubite pe degetele de la mainei, la incheietura mainii, in palma, pe burta si pe spate! ma mananca extraordinar de tare! la 2 zile dupa aparitie, in urma unei dureri am aflat ca am otita! am mers la urgemte, la spitalul de boli infectioase iar dl doctor de acolo nu a stiu sa imi spuna cauza bubitelo si mi-a recomandat claritine! am luat si antibiotic pentru ureche si claritine(5zile) dar fara rezultat! DL doctor de familie mi-a spus sa nu ma impacinetez si sa dau cu solutie mentolata pentru ameliorarea mancarimilor..dar nu imi dispar! Pana acum nu am mai avut! Ajutati-ma va rog pt ca nu le mai suport! multumesc anticipat! o zi bun!!!
3 comentarii
0
19-03-2013, ora 21:29
Dr. Muresan Ramona
Alergologie si imunologie clinica, Timisoara
Dr. Muresan Ramona
Consultati un medic alergolog pt teste alergice si alte investigatii.
0
19-03-2013, ora 23:24
RaluAndre
Nu este medic/terapeut
RaluAndre
va multumesc frumos pentru raspuns! Ieri am fost la sectia dermatologie iar dna doctor de acolo mi-a spus sa iau niste pastile(nu le-am retinut denumirea) dar o sa ma uit pe reteta si niste fiole injectabile timp de4 zile si sa continui cu clarinite pentru ca e foarte bun! Astazi, am mers din nou la aceeasi sectie doar ca am dat peste alta doamna doctor care mi-a spus ca nu e cazul sa ma impacientez pt ca bubitele sunt exact ca bolile copilarie...apar si dispar si ca aceasta eruptie se numeste pitiriazis si mi-a recomandat Liciod Lipocream! nu mai stiu ce sa cred si unde sa merg tinanad cont de faptul ca m-au vazut 4 medici, m-au plimbat de la dermatologie la boli contagioase si tot asa si in concluzie am 2 diagnostie!!! EU CE TRATAMENT URMEZ??? va rog sa ma ajutati!!! o seara buna!
0
26-03-2013, ora 12:30
ion.dica
Nu este medic/terapeut
ion.dica
Buna ziua.mi-au aparut pe piept si pe spate bubite rosi care ma maninca.daca dau cu crema Advantan prescrisa de medicul dermatolog imi trec insa dupa citeva zile 3 4 imi apar din nou.pot fi din cauza viermilor intestinali care au patruns in ficat si in colecist ?poate fi o cauza de disfunctonalitate a ficatului sau a colecistului?poate ma ajutati cu un raspuns sau o indrum, are spre un cabinet medical sau poate un tratament eficace.va multumesc si astept un raspuns sau o indicatie.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Multe bubițe pe pielea copilului. Ce ar putea fi?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.