bubite ciudate roz

19-05-2011
cristina.adelina
Nu este medic/terapeut
cristina.adelina
buna ziua.

de doua zile mi'au aparut niste bubite ciudate roz pe gat si pe fata.initial am crezut ca ar fi cosuri dar sunt destul de des pozitionate. au capacele la fel ca niste cosuri care au copt dar sunt destul de mici. oarecum daca le ating ma mananca.marea mea problema este ca nu sunt in tara si am mai avut contact cu medicii de aici. pentru a primii un tratament care sa isi faca efectul atunci am facut vreo 3 vizite in decurs de 2 saptamani in care eu ma simteam rau. ce pot face ? ar trebui sa ma panichez si sa ma duc la ei ?exista vreun tratament pe care sa il pot face singura in casa?

multumesc
4 comentarii
0
19-05-2011, ora 17:54
maria 123
Nu este medic/terapeut
maria 123
Buna ziua,

NU sunt medic...iti doresc SANATATE si
sper sa intre pe forum un medic sa-ti raspunda.

O seara minunata sa ai.

P.S.
MA BUCUR CA AI SCRIS CUM ESTE CU MEDICII SI DIN STRAINATATE.
VEZI? SI NOI ROMANII NE PLANGEM ?!? CAND, MERGEM DE 2 ORI LA MEDIC...??
SE PARE CA, ACOLO E SI MAI RAU...
HAIDETI SA- - RESPECTAM PE TOTI MEDICII ROMANI...SUNT BUNI...
si le-as da salarii cat ar cere...pe cuvant...
Le doresc TUTUROR multa SANATATE.
0
27-05-2011, ora 09:24
Dr. Adelina Batog
Dermatovenerologie, Iasi
Dr. Adelina Batog
Buna ziua,
Din nefericire este foarte greu sa pui un diagnostic fara sa vezi leziunile...
Puteti incerca o crema cu un antibiotic si un antihistaminic pe gura. Nu va pot oferi detalii cu privire la denumiri comerciale pentru ca nu stiu in ce tara sunteti si ce produse exista pe piata. Incercati sa nu mai utilizati creme de fata sau substante chimice (detergenti, produse de curatenie, etc) pentru ca exista posibilitatea sa fie o manifestare alergica. Astept, daca puteti, detalii cu privire la leziunile dumneavoastra.
Numai bine,
0
27-05-2011, ora 13:20
cristina.adelina
Nu este medic/terapeut
cristina.adelina
Buna ziua