Candida in urma tratamentelor cu antibiotice

20-12-2014
LaDyan
Nu este medic/terapeut
LaDyan
In urma analizelor facute, deoarece observam de mult timp scurgerile neplacute am aflat ca am candida din cauza tratamentelor pe care le-am facut din cauza rinichilor (infectie urinara, flux reflux vezica uretral activ grad 1)cu timpul am facut tratamente cu componente de culturi lactice dar tot timpu in urma racelilor (sunt mai sensibila) candida reapare. O am de cand eram copil, 12 ani. Posibil sa ma afecteze in conceperea copilului? Ce e de facut?
2 comentarii
0
06-01-2015, ora 08:12
Dr. Clinica Marie Stopes Romania
Obstetrica-ginecologie, Bucuresti
Dr. Clinica Marie Stopes Romania
Buna ziua,

In mod normal Candidoza nu afecteaza sarcina sau conceptia unui copil dar este necesar sa mergeti la un medic ginecolog pentru a va da un tratament specific organismului dumneavoastra!

O zi placuta!
1
05-12-2017, ora 17:08
Gabytz
Nu este medic/terapeut
Gabytz
Buna ziua.in trecut am mai avut candida.iar acum.o luna si jumatate am inceput sa am mancarimi in zona vaginala din nou.am efectuat cultura col si papanicolau
La cuktura col a iesit candida prezent.mi sa dat ovuke econazol si crema canesten.insa, la papanicolau a iesit: alte modificari non neoplazice, modificari celulare reactive asociate cu procese inflamatorii( inclusiv procese reparatorii normale). Diagnostic descriptiv: celule superficiale, intermediare reactive, frecvente granulocite, mucus, bacili.Daca imi puteti spune ce inseamna a6cest lucru?
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.