Ce sa fac să pot dormi nopțile?

10-03-2017
edera13
Nu este medic/terapeut
edera13
Sânt agitata mereu adorm greu nopțile.Ce pot sa fac să pot dormi nopțile?
6 comentarii
0
12-03-2017, ora 15:20
Dr. Petre Muresan
Medicina de familie, Cluj-Napoca
Dr. Petre Muresan
O varianta foarte buna de tratament este acupunctura. Pentru linistire si redobandirea somnului.
dr Petre Muresan
0
20-03-2017, ora 04:06
edera13
Nu este medic/terapeut
edera13
Unde se afla cabinet unde se face acupultura?Eu sânt din Constanta.Cum se procedează?Nu mă pricep.Ce înseamnă acupultura?
0
20-03-2017, ora 18:27
Dr. Petre Muresan
Medicina de familie, Cluj-Napoca
Dr. Petre Muresan
Sigur aveti in Constanta cabinete de acupunctura. Va rog sa le cautati pe internet si va puteti face o programare.
dr Petre Muresan
0
02-08-2017, ora 23:24
Vernus
Nu este medic/terapeut
Vernus
Incercati la farmacii produse NATURISTE de genul BienDormir, Nervocalmin Somn Usor, capsule de Passiflora, Valeriana etc
Intrebati de pastile naturiste pentru somn.
Si daca situatia devine grava si persista incercati consult la psihiatru sau la medicul de familie pentru a prescrie un medicament chimic pentru somn.
Si daca vreti puteti face si sport pe timpul zilei ca sa va simtiti obosit noaptea la culcare.
Numai bine!
0
24-07-2018, ora 13:12
prode
Nu este medic/terapeut
prode
Cate o cana de ceai de tei inainte de culcare. Te linisteste si ajut ala un somn bun. Daca cauza insomniilor e de la altceva decat stres atunci cred ca si un psiholog pote fi de ajutor.
0
24-07-2018, ora 20:30
Dr. Petre Muresan
Medicina de familie, Cluj-Napoca
Dr. Petre Muresan
Este bine si asta va recomand tuturor, sa faceti tratamente sub control medical. Automedicatia este periculoasa si poate avea efecte inverse decat cele asteptate.

dr Petre Muresan
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Ce se întâmplă dacă nu dormi suficient?
  • Creierul îmbătrânește mai repede dacă nu dormim suficient
  • Tulburările de somn influențează apariția demenței
  • Somnul, afectat de utilizarea iPhone-ului sau e-reader-ului înainte de culcare
  • De cât somn avem nevoie? Noi recomandări de la Fundația Națională a Somnului
  • Somnul din timpul zilei combate efectele lipsei de somn din timpul nopții
  • Folosește-ți simțurile pentru un somn odihnitor
  • Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.