Cheaguri de sange Yasmine.

30-12-2011
Teodora123
Nu este medic/terapeut
Teodora123
Buna ziua am folosit anticonceptionalele diane35 18 luni, dupa care am inceput sa iau Yasmine. Cand am administrat a6-a pastila Yasmin am intarziat 3 ore timp in care mi-au aprut niste pete rosiatice pe chilot. Am luat pastila, dar in urmatoarele zile am avut sangerari cu mici cheaguri de sange exact la orele la care luam pastila. Dupa 4 zile m-am speriat si am oprit pastilele. Mi-a venit ciclul din nou. Puteti sa-mi spuneti saca am facut bine?Carui fapt se datorau sangerarile. Mentionez ca in aceeasi perioada am facut tratament cu canesten gyn ovule si fulcovim 150 mg doza unica. Multumesc!
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.