Chisturi la ovare

08-10-2007
ramonaa
Nu este medic/terapeut
ramonaa
Mi-a s-au descoperit niste chisturi la ovare in urma carora mi s-a administrat medicatie: spironolactona (3/zi) si duphaston (2/zi intre zilele de 21 si 25 dupa prima zi de menstruatie). Initial aceste medicamente mi-au fost prescrise pt o luna iar pe fisa scria "reevaluare lunara". Dupa ce am terminat tratamentul atat cat mi-a fost prescris, m-a dus din nou la medic (dupa cateva zile bune de la terminarea tratamentului). Mi-a s-a spus ca tratamentul dureaza 6 luni si sa iau in continuare aceleasi medicamente dupa acelasi "orar", dar nu mi s-a spus daca, intrerupand tratamentul pentru cateva zile, nu o sa apara cine stie ce probleme.

Am reluat tratamentul, acum pe 8 trebuia sa incep sa iau si duphaston-ul, problema e ca azi mi-a venit menstruatia si nu stiu ce sa fac: sa iau in continuare? La inceput am crezut ca e doar o simpla sangerare, mai ales ca si in prima luna de tratament s-a intamplat la fel.

Nu stiu ce sa fac, ma poate lamuri cineva? Nu mi s-a mai intamplat niciodata sa-mi vina menstruatia mai devreme decat trebuie (de obicei am intarzieri) si nici sangerari intre 2 menstruatii. Mi-e frica si nu stiu ce sa cred... Problema e ca doctorita, desi e bine pregatita profesional, e foarte ocupata si dupa ce iti spune 2 cuvinte de si da afara pe usa cabinetului...
3 comentarii
0
08-10-2007, ora 00:00
michaela2007
Nu este medic/terapeut
michaela2007
si eu am luat duphaston, iar ciclul menstrual s-a indesit in sensul ca de la 29 de zile, acum imi vine la 25, ceea ce din cite stiu este un lucru bun pt. ca ovarele lucrind mai des creste posibilitatea disparitiei chisturilor asa cum mi s-a intimplat si mie cind am luat tratamentul.De ce spun ca e un lucru bun sa ai activitate ovariana mai mare?Pt. ca problema in chisturile ovariene este chiar posibilitatea infertilitatii, care e combatuta cu acest Duphaston.Iar infertilitatea in chisturi ovariene, adinceste boala si da efecte destul de grave.La inceput e posibil sa ai singerari neregulate, care dupa ce intrerupi tratamentul sa devina regulate.La mine asa a fost si rareori de atunci(au trecut 5 ani)mi se intimpla sa am intirzieri de ciclu sau sa-mi vina mai devreme...
Din cite stiu trat. cu duphaston se ia in functie de ciclu, deci nu se considera o intirziere, dar spune-mi la cite zile ti-a venit menstruatia?
0
08-10-2007, ora 00:00
ramonaa
Nu este medic/terapeut
ramonaa
Multumesc de raspuns. Se pare ca nu a fost totusi menstruatie, ci doar o sangerare mai abundenta de o zi. Asta s-a intamplat in a 21 zi de la ultima menstruatie. Nu stiu ce sa mai cred, continuii tratamentul cu duphaston, sangerari si semne pre-menstruale nu am mai avut niciodata.
0
13-12-2007, ora 00:00
andrei andreea
Nu este medic/terapeut
andrei andreea
prietenului meu i au aparurt niste ganglioni in zona inghinala.a fost la medic iar medicul ia spus ca are ostenopatie inflamabila si i a prescris rupan si amoxacilina iar eu nu stiu exact ce inseamna ostenopatie inflamabila si asi vrea sa stiu si cum se ia de la o persoana la cealalta...daca se ia ?
Adaugă un comentariu / răspuns

01-07-2021, ora 11:30
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Medic Chat
Întreabă un Ginecolog online
Rapid    Confidențial    Anonim
Cu Medic Chat ai peste 200 doctori din 40 specialități medicale.
Vezi doctori disponibili
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.