Cipralex ingrasare/slabire

06-05-2018
Aallia
Nu este medic/terapeut
Aallia
Buna, am citit cateva postari despre Cipralex.
Intrebarea mea este: a slabit cineva care s a ingrasat in timpul tratamentului dupa finalizare?
Tin sa mentionez ca m am ingrasat peste 10 kg de cand iau tratamentul
Multumesc!
3 comentarii
0
06-05-2018, ora 18:14
Dr. Mătușa Ion-Cătălin
Psihiatrie, Sibiu
Dr. Mătușa Ion-Cătălin
Sunt pacienți care se pot îngrașă de la cipralex dar eu nu am întâlnit mulți.
0
06-05-2018, ora 19:00
Aallia
Nu este medic/terapeut
Aallia
Multumesc pentru răspuns.
Eu m am ingrasat foarte mult. Sper sa slabesc dupa ce termin tratamentul deoarece ma Simt foarte prost din cauza aceasta.
0
07-05-2018, ora 11:11
Psiholog Niculina Ciuperca
Psihologie, București
Psiholog Niculina Ciuperca
Tratamentul reacționează diferit în funcție de persoană. Fie atentă ce mănânci și ce faci în această perioadă, pentru că până la urmă mâncarea și lipsa de mișcare îngrașă, nu neapărat tratamentul.
Adaugă un comentariu / răspuns

15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti
Recomanda un Psihoterapeut sau cauta unul!
La-Psiholog.ro este un proiect ROmedic care va prezinta peste 2500 de terapeuti din Romania. Avantajul acestui site este ca pune mare pret pe recomandarile pacientilor. Gasiti prezentari detaliate ale serviciilor psihologice, cititi recomandari, va puteti programa online. In plus, exista o sectiune cu o multime de articole interesante si teste psihologice.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Auto-medicația cu medicamente psihotrope - efectele negative ale consumului necontrolat
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.