Cistita si dureri ovariene

05-09-2013
alex coca
Nu este medic/terapeut
alex coca
Va salut, as fi bucuroasa sa ma ajutati intr-o problema care nu-mi da pace... in urma cu aproximativ 2 saptamani am fost diagnosticata cu cistita, in urma unei antibiograme medicul mi-a prescris Nitrofurantoina si un supliment alimentar, Uractiv, acest tratament l-am urmat timp de 7 zile. Mentionez ca in timpul tratamentului am avut dureri de stomac, greata (imediat dupa administrare). Catre finalul tratamentului a aparut o durere a ovarului drept (aveam senzatia ca o sa cada), durerea ovarului a durat cam 3-4 zile, si se intensifica in momentul in care ma asezam, la mictiune si scaun..in plus, luna aceasta nu am avut menstruatie, mentionez ca niciodata nu am avut menstruatia regulata, dar acum intarzie mai mult ca de obicei...Imi este greu sa cred ca poate fi din cauza unei sarcini, deoarece am facut doua teste de sarcina si amebele au fost negative, mi-as dori sa-mi spuneti care ar putea fi cauzele acestor simtome, va multumesc!
1 comentarii
0
12-09-2013, ora 09:18
Dr. Clinica Marie Stopes Romania
Obstetrica-ginecologie, Bucuresti
Dr. Clinica Marie Stopes Romania
Buna ziua,

Simptomele pe care le relatati sunt comune la mai multe boli, de aceea va sugeram sa mergeti la un consult ginecologic, eventual ecografic pentru a afla cauza durerilor.

O zi frumoasa!
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Dacă ai cistită îți poți infecta partenerul sexual?
  • Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.