Ciuperca

28-02-2017
Iamandi Gergiana
Nu este medic/terapeut
Iamandi Gergiana
Bună ziua.. Va rog frumos sa ma ajuți și pe mine.. În urma cu un an mi-au apărut niște pete pe piele albe mama a zis ca sunt de la soare asa ca le-am lăsat asa pana în urmă cu 5 luni când am convins-o sa mergem la control acolo Dna Doctor dermatolog mi-a zis ca am o ciuperca asa ca mi-a dat o crema "Travogen" aplic aceasta crema de aproape 4 luni și nu vad nici o schimbare.. :(( ajutați-mă va rog ce sa fac ca sa îmi dispară??
3 comentarii
0
28-02-2017, ora 17:49
Dr. Irimie Marius
Dermatovenerologie, Brasov
Dr. Irimie Marius
Probabil v-a zis ca aveti Pitiriazis versiunilor o forma acromianta. Nu mai aplicati Travocort. Deja ați dat prea mult timp. Petele albe vor dispărea după ce va veți bronza.
0
28-02-2017, ora 17:49
Dr. Irimie Marius
Dermatovenerologie, Brasov
Dr. Irimie Marius
Versicolor
0
02-03-2017, ora 09:33
Iamandi Gergiana
Nu este medic/terapeut
Iamandi Gergiana
Va mulțumesc frumos, sper sa aveți dreptate
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.