complicatie...zona zoster

23-05-2010
gyuly@
Nu este medic/terapeut
gyuly@
mama a fost la medicul dermatolog si i-a spus ca are zona zoster(avea niste bubite rosii, ca niste cosuri, care prezenta mancarimi, deasupra ochiului drept si in zona arcadei spre tampla).(adevarul este ca a ajuns la medic dupa 4-5 zile de cand i au aparut bubitele)in urma controlului i a dat urmatoarele medicamente:piroxicam-ciclodextrin, brival, baneocin pulbere cutanata).problema este ca dupa ce a urmat acest tratament(dupa prima zi) i s a umflat zona ochiului foarte mult.pe langa aceste medicamente isi ia si medicamentele de zi cu zi pt tensiune si anume betaloc zok, tertensif si zomen.este posibil sa se fii facut o reactie nepotrivita intre medicamente?sau care ar fii cauza ochiului umflat?ce remediu recomandati pt ochiul umflat?va multumesc anticipat, as preferea sa raspunda un medic...
1 comentarii
0
03-06-2010, ora 18:43
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
Ar trebui ca mama dvs sa fie examinata si de un medic oftalmolog.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.