conjunctivita

12-12-2008
bcf 2000
Nu este medic/terapeut
bcf 2000
Am reusit, se pare in urma unui control ofltalmilogic de rutina sa fac aceasta...boala! Binenteles, ca sunt foarte suparata pentru ca mergi la spital sa te tratezi de ceva si... pleci cu altceva... Rugamintea este daca stiti in cat timp trece si daca exista repercursiuni... adica imi poate afecta ochii, pentru ca infectia este la amandoi ochii? Mi s-au dat picaturi Floxal si Tobradex pe care le pun din ora in ora consecutiv... Parca s-a m-ai ameliorat un pic adica pot deschide ochii ca erau pleoapele atat de umflate incat nu puteam dechide ochii.. Sunt furioasa pe mine si pe tot sistemul sanitar din tara asta.Multumesc anticipat pentru un raspuns!
8 comentarii
0
12-12-2008, ora 18:27
bcf 2000
Nu este medic/terapeut
bcf 2000
Va rog mult sa-mi dati un sfat in legatura cu aplicarea picaturilor pentru ochi... sunt ingrijorata pentru ca mi s-a prescris la interval de o ora. Sa nu fie prea mult... Imi cer scuze dar am senzatia ca medicul care m-a tratatat s-a speriat pentru ca i-am reprosat ca infectia am luat-o din cabinet. Nu exagerez erau 10 pacienti in cabinet, asistenta le putea picaturi iar doctorul se uita la ei unul dupa altul. am vrut sa plec dar mi-a fost rusine sa ies.. acum imi pare rau ca nu am facut acest lucru! Sunt convisa ca exista si medici buni, chiar foarte buni dar am nimerit eu prost! MUltumesc!
0
13-12-2008, ora 21:06
Dr. Alina Maria Bălţăţeanu
Oftalmologie, Bucuresti
Dr. Alina Maria Bălţăţeanu
Buna seara! Simptomatologia se amelioreaza, in urma unui tratament corect, in trei zile; tratamentul se face 7 - 10 zile; Eu recomand administrarea colirului astfel: 1picatura de 5 ori pe zi; colirurile antibiotice se administreaza din ora in ora, in cazul unor infectii severe, pana la ameliorarea simptomatologiei, apoi 1 picatura de 5 ori pe zi; numai bine
0
14-12-2008, ora 10:01
bcf 2000
Nu este medic/terapeut
bcf 2000
Va multumesc ! Am senzatia ca s-a mai ameliorat dar ma dor pleoapele cand le misc si sunt inca umflate, dimineta sunt chiar foarte umflate, singura ameliorare ar fi ca nu mai este chiar asa de rosu. Tratamentul il fac de joi deci au trecut deja 3 zile. Apoi lacrimeaza destul de mult incat vad in ceata. Sa schimb picaturile? Poate gasesc luni alt medic oftalmolog(sunt din Constanta).Mai am o rugaminte mare pot sa-mi pun comprese cu apa rece? Am senzatia ca imi desufla pleoapele!Picaturile pe care mi le-a recomandat le-am pus cum mi s-a spus. Va multumesc mult de tot!
0
14-12-2008, ora 17:43
bcf 2000
Nu este medic/terapeut
bcf 2000
e din ce in ce mai rau, ochii au devenit f. rosii si abia mai vad. nu cred ca asa trebuie sa se manifeste. Ceva nu e in regula? Ma dor pleoapele cand misc ochii, lumea care ma vede se sperie!
0
15-12-2008, ora 19:55
bcf 2000
Nu este medic/terapeut
bcf 2000
M-am reintors la medic si de data asta mi s-a spus ca am conjunctivita hemoragica. Mi s-a dat injectii gentamicina si mi s-au schimbat picaturile Flumentol si Netildex. Si mi s-a spus sa am rabdare. In ceea ce priveste igiena folosesc pentru ochi doar comprese sterile iar de sters ii sterg cu apa distilata.
0
05-02-2009, ora 15:20
bcf 2000
Nu este medic/terapeut
bcf 2000
Buna ziua! Am o rugaminte, daca se poate: acum dupa 2 luni de tratament, dupa injectii in ochi cu dexametazona...si dupa un stres de mare. am ramas cu o keratita punctata. As vrea sa stiu daca corneea isi revine in mod natural sau trebuie tratament. Opacitatile de pe cornee dispar? Ideea este ca nu mai suport picaturile, ma ustura...Acum folosesc doar seara si dimineata Corneregel si in timpul zilei de 2, 3 ori Systane.
Am deja 2 luni de tratament! Multumesc!
0
30-03-2009, ora 17:48
ecris13
Nu este medic/terapeut
ecris13
Conjuctivita.
buna ziua, baietelul meu de 3, 5 ani este racit de cateva zile si de ieri am observat ca are ceva secretie galbuie la un ochi si i s-a rosit putin, plus ca ii lacrimeaza, dar nu foarte des. Il curat cu ser fiziologic, dar ma gndesc ca ar putea fi conjuctivita, pt ca merge la camin. Este necesara vizita la oftalmolog de urgenta sau pot sa ii administrez eu ceva si doar daca nu se amelioreaya sa merg la control? multumesc
0
27-09-2018, ora 10:07
Ionut9323
Nu este medic/terapeut
Ionut9323
Buna ziua, am avut conjunctivita si am tratat-o. Cu dexametazona, dar au aparut usturimi si fotofobie, si imi lacrimeaza ochii, ce trebuie sa fac?
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.