Constipatie apoi diaree? Se poate?

28-10-2008
innocent
Nu este medic/terapeut
innocent
Buna
Am si eu o problema.
Acum 2 saptamani am fost constipata. Nu sufar de fel, am scaun normal. Mi s-a spus s-a format un dop din seminte de struguri. Am luat laxative, medicamente, ceaiuri, etc. Peste 5 zile am inceput sa dau in opus, adica scaun moale chiar apos.
Oare sa fi iesit dopul ala?
Au trecut deja 2 saptamani si tot nu am scaun normal. Sa fie nevoie sa-si revina intestinul si colonul in urma laxativelor? Ce parere aveti ?
1 comentarii
0
28-10-2008, ora 15:54
Dr. Markus Sorin
Medicina interna, Sighetu-Marmatiei
Dr. Markus Sorin
Poate ar trebui facuta o irigografie, pt a fi siguri ca e ceva doar functional.
Pana atunci, un prokinetic ar ajuta(Ex: Ibutin 1 tb/zi).
Adaugă un comentariu / răspuns

13-09-2017, ora 09:15
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Proctoline
HEMOROIZI? FISURI ANALE? Tratament fără operație și fără internare!
Clinicile Proctoline sunt centre medicale specializate în tratarea eficientă a hemoroizilor și a fisurilor anale. Ne găsiți în 14 orase din țară! Detalii aici
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Constipatia - primul ajutor
  • Constipația în timpul sarcinii
  • Constipația
  • Diareea acută
  • Noi abordări terapeutice în colonul iritabil și constipația cronică idiopatică
  • Diareea bebelușului
  • Ar putea exista o legătură între constipație și infecțiile herpetice?
  • Constipaţia cronică creşte riscul de cancer de colon?
  • Diareea cronică
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.