Constipatie si dureri in jurul buricului

18-07-2011
mikiyme
Nu este medic/terapeut
mikiyme
Buna ziua,
De cateva saptamani ma confrunt cu o problema si anume constipatia. Eu sunt studenta cand veneam acasa acum cateva luni aveam 2 scaune pe zi. Cand plecam la Bucuresti incepeam sa ma constip nu stiu de ce pt ca ceea ce mancam acasa mancam si la Bucuresti. Bun... de 4 luni am inceput sa mananc foarte multa carne.. aproape in fiecare zi cel putin 2 mese care sa contina carne si asta pt ca asa se gateste unde stau.. mentionez ca in apartamentul unde locuiesc exista si o pisica si pe langa faptul ca am facut o stomatita urata ( cred k de la pisica ) mi s-a spus ca nu cumva sa fi facut toxoplasmoza sau toxocara.. Simptomele sunt urmatoarele.. dimineata la scurt timp dupa trezire merg la baie si ies afara ca o " capra " la inceput apoi normal... deci jumatate din scaunul meu este ca cel al caprelor iar jumatate normal. Deja sunt acasa la mine de 3 sapt si situatia este aceeasi. Am baut lichide am mancat fructe si degeaba. Ba mai mult dupa scaun simt ceva dureri in jurul buricului ca niste intepaturi dar variaza. Tin sa mentionez ca nu sunt mancatoare de dulciuri si tot felul de prostii din magazine nu imi dau seama ce poate cauza constipatia aceasta. Nu prea mananc ciorba ce e drept, dar beau lichide multe totusi. daca ma puteti ajuta cu un raspuns va rog.
6 comentarii
0
18-07-2011, ora 00:07
mikiyme
Nu este medic/terapeut
mikiyme
Am uitat sa mai mentionez si faptul ca ma balonez ft repede de cateva zile si abia daca pot termina de mancat din farfurie. In ultima vreme am luat si 2 feluri de antibiotice plus inca cateva pastile pt o infectie urinara si o cistita si ma gandeam ca poate acestea au ingreunat situatia...
0
18-07-2011, ora 00:37
mikiyme
Nu este medic/terapeut
mikiyme