contraceptie raspuns urgent

07-07-2015
cori81
Nu este medic/terapeut
cori81
Buna iau anticonceptionale microginon de 11 zile dupa a treia pastila mi-a venit ciclul si de atuncia nu se mai opreste eu iau anticonceptionalele incontinoare, se poate sa am acceasta dereglare din cauza ca am plecat din tara si am schimbat clima sunt tot in europa astept o parere un sfat
7 comentarii
0
11-07-2015, ora 12:55
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Folositi prezervativ. Anticonceptionalele provoaca 1-2 avorturi timpurii anual fara ca mama sa stie.
0
11-07-2015, ora 12:58
cori81
Nu este medic/terapeut
cori81
Am inteles problema mea este de imi vine ciclul in timp ce eu iau anticonceptionale?
0
11-07-2015, ora 13:12
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Nu este ciclu. Este efect secundar. Contraceptionalele sunt medicamentele cu cele mai multe efecte secundare din lume. Peste 100.
0
11-07-2015, ora 13:31
cori81
Nu este medic/terapeut
cori81
Se poate nu stiu ca am mai folosit dar acuma 7-8 ani...si mai am o intrebare mai am 5 pastile si termin blisterul...sa fac pauza de 7 zile?
0
11-07-2015, ora 13:35
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
http://forum.romedic.ro/prod/Marturii_despre_anticonceptionale_083575.html
0
11-07-2015, ora 13:40
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Sunt impotriva anticonceptionalelor. Produc avorturi timpurii mai multe decat ar face mama daca ar ramane insarcinata.

Nu se compara placerea de a face sex cu uciderea unor suflete nevinovata si bolile care o pasc dupa pe mama. In Germannia medicii le considera atat de nocive incat nu au voie sa le prescrie mai mult de 8 luni.

Din cauza ca ei au luat de multi ani si le-au aparut boli care sunt foarte greu de tratat si de suportat pentru paciente. Ministerul Sanatatii le-a interzis pe o perioada mai mare de 8 luni.
0
27-07-2015, ora 17:18
anamariamal
Nu este medic/terapeut
anamariamal
Buna ziua am 24 de ani am luat 2 ani anticonceptionale artizia si am facut o pauza d 6 luni in care menstruatia mia venit regulat. De luna trecuta am inceput sa iau dinou anticonceptionale tot artizia si la pauza de 7 zile nu am avut menstruatie. Imi poate spune cineva de ce ? Mentionez ca nu am avut contact sexual
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • O metodă contraceptivă pentru bărbați având la bază un hidrogel
  • Contraceptivul on-off pentru bărbați
  • Contraceptivele hormonale pot crește riscul de depresie
  • Contraceptivele hormonale pot diminua simptomele premenstruale?
  • Contraceptiv masculin sub formă de gel eficient la maimuțe
  • Greșeli în utilizarea pilulelor anticoncepționale
  • Pilula contraceptivă masculină este sigură și eficientă (Studiu)
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.