ROmedic Black Friday:  reduceri la serviciile de promovare a cabinetelor, clinicilor și firmelor medicale

Crestere musculara si suplimente...

01-05-2011
Lykefero
Nu este medic/terapeut
Lykefero
Buna, sunt un baiat, 18 ani, am 52Kg si 1, 75m.

M-am gandit si am si vointa necesara sa incep sa merg la sala pentru o crestere a musculaturii deoarece chiar am nevoie.
Am alcatuit un regim de suplimente care mi-ar trebui ca sa rezist la sala. Acum nu stiu daca e bun sau... nah.. vreau sa imi spuneti despre el: daca e bun, daca e de incredere, daca nu e daunator, daca ar mai trebui adaugat ceva sau scos ceva din el...

Regimul:
1) Creatina monohidrat + Dextroza monohidrat (10g respectiv 20-30g zilnic)

2)Gluta pro (Glutamina) + Nitro Pro (Agripina) (1-3 comprimate pe zi ~L-Arginină Ajinomoto sub formă liberă 1000 mg si respectiv 4 capsule pe zi ~4 capsule de GlutaPro inlocuiesc 8-10 grame de glutamina pulbere)

3)Joint pro - Despre acest produs nu stiu prea multe, doar din descrierea lui : Direct sau indirect, glucozamina are rol in formarea suprafetelor articulare, a tendoanelor, ligamentelor, oaselor, vaselor sanguine, pielii etc.Forma de glucozamina sulfat este cea mai usor asimilabila, avand efecte rapide.
Fiecare capsula de Joint PRO contine 500 mg de glucozamina sulfat de inalta puritate.
Se recomanda a se lua cate 1-2 capsule de 3 ori pe zi, preferabil dupa masa.


Daca e bun regimul as dori un program: cand ar trebui sa iau, ce sa iau si in ce cantitate pentru mine.
11 comentarii
0
01-05-2011, ora 16:45
maria 123
Nu este medic/terapeut
maria 123
Buna ziua,
mergi la medicul de familie si,
in functie de starea ta de sanatate,

iti va indica schema de tratament si/sau iti va contraindica..

Sanatate si O seara buna.
0
05-07-2013, ora 11:28
cazimir21
Nu este medic/terapeut
cazimir21
Incearca cu Metadrol. La mine a functionat!
0
09-09-2013, ora 11:13
cozavali
Nu este medic/terapeut
cozavali
E ok Metadrolul. Il iau de o luna si mi-a crescut forta si ampus si ceva muschi! Faza faina la ele e ca sunt facute din plante si asta iti protejeaza sanatatea!
0
17-10-2013, ora 10:49
cazimir21
Nu este medic/terapeut
cazimir21
Daca pe langa suplimentul asta mai iei si niste proteine, ai un regim alimentar corespunzator si un program sportiv cu exercitii intense o sa acumulezi masa musculara intr-un timp mai scurt! Faza faina e ca nu are efecte secundare!
0
19-02-2015, ora 13:45
tiberiupo
Nu este medic/terapeut
tiberiupo
Suplimentele alimentare sunt facute din plante si asta e un lucru destul de important din cauza faptului ca nu genereaza efecte adverse si isi fac efectul destul de repede.
Impreuna cu exercitii fizice si cu antrenamente zilnice suplimentele fac echipa buna.
0
16-07-2015, ora 11:09
deliasos
Nu este medic/terapeut
deliasos
Masa musculara se poate acumula in mare parte prin exercitii si printr-un regim alimentar bine pus la punct. Suplimentele sunt mai mult pentru cresterea rezistentei la sala sau pentru intensificarea energiei.
0
31-03-2016, ora 13:15
florin210673
Nu este medic/terapeut
florin210673
Vitaminele si mineralele sunt cele mai uzitate si totodata cele mai utile organismului, atat celor activi prin sport, cat si celor mai putini energici. Ca urmare va recomand cu toata increderea utilizarea urmatoarelor produse din categoria suplimentelor nutritive, deosebite din punct de vedere calitativ, ele fiind la preturi excelente. Pentru aceasta va invit sa accesati urmatorul link:
-------*
De pe acelasi site va recomand cu toata increderea o gama variata de produse naturiste, extrem de benefice organismului, printre care amintim diferite tipuri de ceaiuri din plante, picaturi aromate, seminte, uleiuri, emulsii, balsamuri, siropuri, tincturi, detoxifiante, creme, echinacea, laptisor de matca, batoane, rondele, pudra, capsule pentru digestie, geluri si multe altele. Iata linkul pentru voi:
-----------*
In speranta ca v-am deschis putin orizontul vis-a-vis de beneficiile suplimentelor nutritive si al altor produse naturiste, va urez tuturor ssnatate maxima si sa nu uitati in nici o zi sa faceti sport.

(*modificat de admin)
1
01-04-2016, ora 11:56
Dietetician Acasandrei Mihaela
Nutritie si dietetica, Iași
Dietetician Acasandrei Mihaela
Indiferent de originea suplimentelor alimentare (de origine vegetala, de origine animala, de sinteza) acestea pot induce efecte secundare in functie de particularitatile organismului, de doza, de interactiunile dintre alimente si alte medicamente administrate simultan cu suplimentele, etc.

Trebuie avut in vedere ca aceste suplimente nu sunt complet sigure pentru administrare, acestea nu sunt supuse unui control riguros din punct de vedere al compozitiei de catre autoritatile competente. De asemenea, pot avea loc interactiuni intre diversele componente incluse in acestea. Trebuie administrate cu precautie.

Cu toate ca din punct de vedere stiintific unii compusi au fost asociati cu efecte benefice asupra performantei sportive, acest lucru nu poate garanta eficienta suplimentelor. Majoritatea suplimentelor aflate pe piata nu sunt preparate standardizate si nu asigura dozele eficiente ale acestor compusi. Prin urmare efectul poate fi minim sau chiar absent.

Masa musculara, rezistenta, toate acestea pot fi dobandite in timp, intr-un mod fiziologic, sanatos, printr-o alimentatie echilibrata si activitate fizica regulata. Nu este necesar sa stresati organismul.

Suplimentele pot crea impresia unei „scurtaturi” pentru obtinerea unor rezultate rapide, uimitoare, insa pot fi insotite si de o serie de riscuri ascunse. Inainte de orice, incercati sa va protejati sanatatea!
0
18-05-2017, ora 14:26
coandaraul
Nu este medic/terapeut
coandaraul
Sa acumulezi muschi nu e un lucru care e la indemana oricui. Daca nu se indeplinesc mai multe conditii si daca nu se respecta un program alimentar si de exercitii bine pus la punct nu apar nici rezultate si nici masa musculara nu se acumuleaza asa cum trebuie.
0
29-11-2017, ora 04:39
Turmeric
Nu este medic/terapeut
Turmeric
Cel mai usor sa cresti muschi fara sa iei pastille cu lopata este sa faci post intermittent si sa faci effort fizic inainte de a manca.
Tehnica se numeste: post intermittent sau "Intermitent fasting" in engleza.
Ai mii de filme pe you tube despre tehnica asta.
Toti sportiivii adevarati o practica.
Dar necesita disciplina si vointa.

Ca bonus daca practici post intermitennt o sa ai o sananate de fier.
0
28-12-2017, ora 16:45
AiRdr0p
Nu este medic/terapeut
AiRdr0p
O sa incep prin a îmi expune punctul de vedere despre suplimentele nutritive. Am practicat culturism, știu ce înseamnă, luam suplimente și chiar am trecut și la un nivel mai înalt, adică steroizi, ceea ce nu recomand, nu pt. că ar fi dăunători, ci pt. că nu vreau sa încurajez un lucru ilegal. Cat despre suplimentele nutritive, nu au niciun efect dacă nu te ODIHNESTI si daca NU MANANCI DES (Trebuie sa iei cam 6-7 mese pe zi, mai mici decât o masa normala care corespunde unui regim alimentar de 3 mese) Trebuie sa ai in vedere consumul a 1.8-2 gr proteina inmultit cu greutatea ta. Important este și antrenamentul, adică să mărești progresiv greutățile și să îți schimbi complet antrenamentul din 6 in 6 săptămâni. Neapărat să crești greutățile, altfel vei stagna. Ca și o concluzie: Odihna, mese dese și destul de consistente. Trebuie sa consumi și glucide foarte multe, deoarece mușchii au rezerve de glicogen ce trebuie menținute în permanenta.
Am vorbit de proteine și glucide, dar sigur nu te gândești că cele mai importante sunt grăsimile de origine animală (cele care conțin colesterol). Contrar spuselor neavizaților, grăsimile vegetale NU CONTIN COLESTEROL, deci, in ceea ce te interesează pe tine sunt inutile. Colesterolul este elementul esential și categoric, cel mai important în dieta unui culturist deoarece favorizează producția de Testosteron. Acest hormon este un puternic anabolizant, iar daca nu dorești să iei steroizi, stimularea producerii acestui hormon prin dieta este cea mai importanta, de departe, procedura care trebuie urmata. Creșterea masei musculare depinde în mod aproape exclusiv de secreția hormonilor anabolizanți, deci asta este cea mai importanta parte și nu trebuie nicidecum neglijata, ci pusă pe primul loc!!! Că suplimente îți recomand oxid nitric, HIDROLIZAT DIN ZER, nu gainer sau altceva, vitamine și minerale, suplimente pentru articulații, Tribulus, creatina și ulei de peste! Hidrolizatul trebuie luat de 2 ori pe zi, o data la trezire, imediat înainte de micul dejun și altă dată imediat după antrenament. Seara este recomandat sa mănânci ceva ce conține caseină, pt a ajuta in timpul somnului refacerea și creșterea fibrelor musculare. (Caseină este o proteina cu eliberare lenta). Trebuie să ai un consum ridicat de nuci, migdale, avocado, ulei de masline, nu atât datorate grăsimilor vegetale, cat altor proprietăți benefice ale acestora.
Cat despre doamna "nutriționist", habar nu are ce vorbește. Sunteți destul de încrezută și cam foarte sigura pe dvs. Va anunț că majoritatea suplimentelor nutritive sunt controlate la sânge de FDA (Food and Drugs Administration). Crede-ti-ma, știu cum se lucrează la FDA și știu ce presupune o aprobare din partea acestei instituții. Dacă considerați că este așa ușor de comercializat un produs bun, nu contrafăcut, pe piata, va sfătuiesc să obțineți aprobarea FDA cu un produs fabricat de dvs și când obțineți aprobarea mă sunați și pe mine, asta daca va mai rămâne energie...
Pt inițiatorul subiectului, un alt sfat important este evitarea masturbării, o chestie pe care am descoperit o și eu de curând. Este extrem de nociva.
Ca o concluzie, ceea ce trebuie sa îți rămână în minte sunt urmatoarele, in ordinea importantei: HORMONI, ODIHNA, MESE DESE, ANTRENAMENT!!!!
Adaugă un comentariu / răspuns

 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.