daca folosesc anticonceptionale exista riscuri sa raman gravida?

26-07-2008
iulyy
Nu este medic/terapeut
iulyy
daca folosesc anticonceptionale exista riscuri sa raman gravida??si ce anticonceptionale sa folosesc.oare ma ingras? plz raspundeti
5 comentarii
0
20-08-2008, ora 00:00
danelly_20_2006
Nu este medic/terapeut
danelly_20_2006
sunt si cazuri in care femei care iau anticonceptionale raman garvide, oricum nimik in fara de abstinenta nu este sigur 100%.si eu am luat anticonceptionale si m-am ingrasat si spun asta pt k eu initial le luam in alte scopuri timp de 3 luni cu pauza de 3 luni apoi si vedeam cum ma ingras si slbesc, in jur de 5 kg crek puneam fara sa manac mai mult decat de obicei...de altfel scrie pe prospect k e posibil sa te ingrasi...dar cel mai bine e sa consulti un medic care sa iti spuna ce pastile sa iei, in ce cantitate de estrogeni.dar totusi :D dc nu incerci prezervativul?
0
16-01-2009, ora 14:04
mihaelaD
Nu este medic/terapeut
mihaelaD
Poti folosi Yasmin. Au doar doi hormoni si nu ingrasa deloc. Este bine sa te sfatuiesti si cu un doctor atunci cand ti le alegi...daca ai un partener stabil nu este necesara folosirea prezervativului...da sunt sigure anticonceptionalele, daca respecti prospectul.
0
17-01-2009, ora 22:20
danelly_20_2006
Nu este medic/terapeut
danelly_20_2006
eu consider k prezervativul este mult mai bun anticoncepttionalelor chiar si cu un partener stabil...produc dereglari hormonale, genetice, chimicale,..sunt o gramada de reactii adverse pe care femeile se pare k nu vor sa le vada si suporta sa se indoape fara sa se gandeasca la ce va fi mai departe..scuze mihaelad nu a fost un comentariu la adresa ta...doar k nu am putut sa nu zic nimik :)
0
19-01-2009, ora 08:58
mihaelaD
Nu este medic/terapeut
mihaelaD
Imi pare rau ca te contrazic danelly, dar din pacate educatia d-nelor/d-relor din Romania duce la astfel de comentarii...te rog sa n-o iei personal...am specificat in mesajul de mai sus ca anticonceptionalele trebuie luate cu autorizarea medicului si numai dupa ce s-a efectuat un control...astfel nu vor aparea "reactii adverse" si nici senzatia de "indopare" de care vorbeai...de ingrasat nici nu se pune problema...eu le iau de mai mult de 3 ani si nu am avut nicio problema...mai mult, toate analizele mele au iesit perfect. La fel de important este sa nu fumezi si sa faci analize cel putin anual. Pentru mai multe informatii, exista site-ul anticonceptionale.ro unde raspund intrebarilor noastre persoane specializate s-o faca.
Pentru iulyy...mergi la un doctor si o sa-ti recomande ceva potrivit tie.
O zi minunata.si scuze danelly, daca te-am suparat cu ceva.
0
20-01-2009, ora 16:07
danelly_20_2006
Nu este medic/terapeut
danelly_20_2006
am zis despre acele reactii adverse pt k sunt la medicina si multi dintre doctorii care ne predau nu ne sfatuiesc spre a utiliza anticonceptionale..dar fiecare e liber sa aleaga..nu era vorba de efecte imediate ci pe viitorul indepartata sau cel putin nu peste un an, 2, 3.cat despre ingrasat este intradevar o reactie adversa care se intampla si nu prea, depinde de femeie...si nu m-am suparat in nici un fel doar k sunt opinii diferite:P..
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Schimbarea metodei contraceptive
  • Criterii de excludere a sarcinii
  • Dereglari hormonale cauzate de anticonceptionale
  • Greseli in administrarea contraceptivelor
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  • Sunt însărcinată?
  • Contraceptivele hormonale pot crește riscul de depresie
  • Contraceptivele hormonale cresc riscul de suicid?
  • Greșeli în utilizarea pilulelor anticoncepționale
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.