De la ce mi-a fost rau?

17-01-2011
bunny87
Nu este medic/terapeut
bunny87
Am introdus aseara primul ovul Klion si de dimineata cand am fost la toaleta mi s-a facut rau, eram palida la fata si aveam stare de ameteala, de lesin, mainile erau albe si imi tremurau, urechile infundate [iar in timp ce se desfundau auzeam un fasait], am transpirat aproape in tot corpul si fruntea mi-a devenit rece... acum nu stiu daca este din cauza unui ovul sau pur si simplu a fost o stare de rau ptr ca m-am ridicat brusc din pat si ptr ca am cam trait niste emotii zilele trecute cu gandul la eventualele efecte ale acestui tratament.
Am mai patit sa fiu aproape de lesin si sa am stari asemanatoare cand am fost la control in legatura cu niste noduli la san si la fel am trait si atunci niste emotii puternice.
Credeti ca este un efect al ovulelor sau sa pun aceasta stare pe fondul stresului?
Sa continui tratamentul macar inca o seara ca sa vad daca voi pati la fel? Mentionez ca am respectat tot ceea ce scrie in prospect.
Va multumesc anticipat.
13 comentarii
0
17-01-2011, ora 18:21
Teodora M.
Nu este medic/terapeut
Teodora M.
Cel mai bine ar fi sa reiei numai dupa ce intrebi medicul. Presupunerile tale, ambele pot fi adevarate, dar mare grija la posibila alergie pe care ti-o pot da medicamentele, chiar si sub forma de ovule! Sanatate!
0
17-01-2011, ora 19:50
bunny87
Nu este medic/terapeut
bunny87
Merci mult ptr raspuns, am vorbit cu medicul la telefon si mi-a spus ca asta inseamna ca nu suport Klion-ul si sa-l schimb cu Canesten, cu pauza azi intre ele. Dar nu am apucat sa-i explic ca ar putea fi pe fondul emotiilor asa ca voi continua macar seara aceasta cu Klion ca sa vad daca voi avea si maine aceleasi simptome... sper din tot sufletul sa nu le am.
Sanatate si tie!
0
18-01-2011, ora 17:43
bunny87
Nu este medic/terapeut
bunny87
A fost in regula, nu am mai avut niciun simptom, asa ca voi urma tratamentul cu cele 10 ovule :).
0
18-01-2011, ora 18:49
Teodora M.
Nu este medic/terapeut
Teodora M.
Bravo, ma bucur! Sanatate multa si sa treci peste starile mai neplacute!
0
18-01-2011, ora 19:48
bunny87
Nu este medic/terapeut
bunny87
Multumesc mult de tot ptr urari si ptr incurajare! Si eu iti doresc multa sanatate!
0
19-01-2011, ora 00:54
lalasita
Nu este medic/terapeut
lalasita
Buna seara, am inceput un tratament cu Klion la recomandarea medicului, ingrijorarea mea este urmatoarea, cand il introduc in vagin timp de 10 -15 minute am o mancarime groaznica, nu stiu daca este normal sa fie asa cat se dizolva pastiluta aceea in vagin, sau am o alergie la unul din componentele acestuia? nu vreau sa inrautatesc situatia! spuneti-mi va rog daca ati folosit si ati avut aceleai reactii.multumesc din suflet!
0
19-01-2011, ora 15:26
bunny87
Nu este medic/terapeut
bunny87
Eu nu am avut deloc manacarimi dupa ce am introdus Klion, insa din ce am mai citit pe internet am vazut ca si alte fete au avut mancarimi ca si tine, deci s-ar putea sa fie o reactie normala la unele persoane.
0
14-02-2011, ora 11:47
gavryolet
Nu este medic/terapeut
gavryolet
buna
am si eu o problema
mi-a fost rau 2 zile
am am avut febra, ma durea f tare capul simteam asa ca si cum m-ar strange cineva f tare cand pe o parte a capului cand pe cealalta nu stiu cum sa explic f bn simptomul, ma durea si spatele in jurul mijlocului de cate ori incercam sa ma intorc sau sa ma aplec ma tine cva nu stiu ca si cum ar fi un os si nu poti sa-l trosnesti
febra in prima zi am avt 37, a doua zi 38.5 apoi mi-a scazut
mi s-a facut frectie cu apa-otet-crema-spirt, aveam si frisoane imi era f frig
pb este ca am fst la doctor am facut o ecografie acum cva tmp si mi s-a spus ca am mal la fiere si cateva pietricele la rinichi sau cva de genul acesta
am facut si analize medicale mi-a iesit un fel de anemie usoara
in zilele astea 2 cat mi-a fost rau au aparut si niste intepaturi-cramppe in jurul buricului
febra a trecut am luat pastile crezand ca sunt racita a luat paracetamol, teraflu, nurofen raceala si gripa, algocalmin fiole
dar intepaturile din jurul buricului nu au trecut nu sunt insuportabile dar pana acum nu am avt asa cva pb este ca ma doar doar atunci cand incordez bazinul,
as dori si eu un raspuns va rog frumos, multmumesc din suflet
0
14-02-2011, ora 11:56
gavryolet
Nu este medic/terapeut
gavryolet
sper sa nu fie o pb f grava :(
0
14-02-2011, ora 14:11
gavryolet
Nu este medic/terapeut
gavryolet
am uitat sa mentionez , am avut si o pb ccu stomacul adica am luat un tratament cu debridat de trei ori pe zi si cu omeran de douau ori pe zi, timp de o luna de zile dp care trebuie sa iau pauza o luna si ma sa duc la control nu am ajuns inca la control deoarece nu a trecut acea luna, am luat acest tratament deoarece am avut un colon iritat cam asa ccva

multumesc !!
0
10-04-2011, ora 21:00
roxana 1974
Nu este medic/terapeut
roxana 1974
vecina mea a fost diagnosticata cu osteoporoza la nivelul umarului drept a facut infiltratii, fizioterapie si urmeaza tratament cu clorzoxazona si osteocare dar nu are putere in mana si simte ca ii ramane mana blocata, iar dimineata se trezeste inchilozata de spate are 39 de ani si la radiografia de la mana i-a iesit lipsa totala de caliu. va roaga daca ii puteti da un sfat despre ce tratament ar putea urma ca starea ei sa se imbunatateasca. va multumeste anticipat
0
15-01-2012, ora 12:13
Madalina eu
Nu este medic/terapeut
Madalina eu
imi este foarte rau de 1 luna incoace...nu suport sa mii se atinga burta...si simnt o stare de voma dar nu am vomat niciodata de cand am starea aceasta...oare ce sa fie... ? raspundeti mi cat mai repede va rog.
0
15-01-2012, ora 14:21
Teodora M.
Nu este medic/terapeut
Teodora M.
Mergi la internist sau gastroenterolog, de la distanta nu se poate pune un diagnostic, este foarte vag ce poti transmite aici.
Sanatate!
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • De ce ameţeşti când te ridici în picioare?
  • Semne că ai putea sa leșini
  • Amețeli frecvente - e normal să amețești zilnic? Despre cauzele amețelilor
  • Cauzele leșinului și ce se întâmplă în organismul nostru când leșinăm
  • De ce unele persoane leșină mai ușor decât altele
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.