De vreo 2 zile simt ca am ceva in gat, ca un nod

Buna seara!De vreo 2 zile simt ca am ceva in gat, ca un nod si nu imi da voie sa respir sau sa inghit.Se poate sa aiba vreo legatura cu vreo dereglare a glandei tiroida?Mentionez ca pana acum 2 ani aveam 50-55 kg, am slabit brusc, iar de 2 ani nu mai pot sa depasesc 47-48.La analizele la sange nu mi-a iesit vreo infectie, decat aslo marit pe la vreo 200-220 si am facut moldamin.In schimb analize hormonale nu am facut, nu stiu in ce constau si imi este frica.Am 21 de ani, sunt studenta si cineva mi-a zis ca s-ar putea sa fie si de la stres, dar ce ar putea sa fie, va rog din suflet, puteti sa imi raspundeti?Va multumesc!
3 comentarii

Nu exista motiv sa-ti fie frica de un consult de specialitate si de un diagnostic corect. Nu fac reclama, desi sunt terapeut bowen, insa aceasta terapie se adreseaza direct intregului corp pentru echilibrare, asa ca ai aceasta solutie blanda, dar cu efecte cu adevarat miraculoase

Mergi intai la endocrinolog pentru a elimina o posibila problema cu tiroida. Repeta-ti ASLO si fa si analize de tiroida (T3, T4, TSH). Daca nu este aici cauza, atunci intr-adevar este pe sistem nervos si putem stabili o consultatie. Dar numai dupa ce elimini celelalte cauze.

Va multumesc din suflet pt raspuns!Am sa tin cont de sfaturile dvs si apoi mai vad cum evolueaza!O zi buna!

Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 4stari ciudate manifestate prin aritmie, gheara in git, frisoane urmate de bufeuri
- 8Senzatie de nod in gat, dificultate de respiratie
- 41Nod in gat, dureri cervicale si senzatie de ameteala
- 30Coaja de mar in gat
- 3Nodul gat si ureche
- 3Respiratie ingreunata si nod in gat
- 4o senzatie de nod in gat, mai ales dupa ce mananc
- 9durere in piept si nod in gat
- 5senzatie corp strain in gat
- 12jena la baza limbii
- 3dupa ce am mancat niste floricele de porumb, am simtit ca as avea ceva in gat