depresie in urma unei suprasolicitari

08-12-2008
teoliki
Nu este medic/terapeut
teoliki
M-am hotarat sa ma destainui cuiva cu problema mea pe care o consider deja grava: acum doua luni am hotarat cu sotul meu sa incepem o lucrare de mansardare la parinti, deci o invetitie cu efort financiar, fizic si psihic. Avand in vedere ca sotul meu este mai mult ocupat si nu s-a putut ocupa prea mult de lucrare adica mai de loc, a lasat totul pe seama mea (constructori, bani, materiale, parinti, copil, servivi) e dupa acset efort extraordinar am clacat simt ca nu mai pot, si plus de asta am si o problema obsesiva ca daca nu tine constructia pe care am amplasat mansarda mea si asa mai departe... ( cu toate ca am un proiect la acesta lucrare). ma rog eu sunt inginerconstructor de meserie si stiti cum e la doctor de doctor e frica...
Dupa toate acestea am o stare de nu pot sa v-o descriu: plang, ma dor toate oasele, si incheieturile, mi se pune nod in gat ce mai o stare de zici ca acum mor... si gata... asta a fost... numai copilul ma mai tine in viata.
Mentionez ca in acest timp ma luat deja o cutie de XANAX de 2-3 ori /zi 0.25 mg acum am terminat si tot mai am stari din acelea ce sa ma fac. nu ma pot concentra, dimineata sunt praf, nu prea mai dorm, etc..etc...nu prea manac, nu stiu cum mai pot sa conduc masina????

Multumesc
1 comentarii
0
10-12-2008, ora 16:53
teoliki
Nu este medic/terapeut
teoliki
Va multumesc de raspuns si de sfat. Voi incerca sa rezist pana dupa sarbatori si dupa sa ma internez 1 saptamana, ca altfel singura nu ma pot pune pe picioare imi este tot mai greu ( si ziua la servici cand trebuie sa ma concentrez si noaptea mai ales dimineata cand abia ma scol din pat), pe linga faptul ca nu am fost o persoana prea grasa acum am ajuns o umbra. Imi este greu sa fac si mancare si sandwiciul fetitei... nu credeam ca ajung in halul acesta. Abia astept sa treaca sarbatorile.
Daca credeti ca ma vor putea ajuta si remediile naturiste eu sunt dispusa sa incerc si cu ele.