Dereglare hormonala

04-04-2014
claudia.clau
Nu este medic/terapeut
claudia.clau
In urma folosirii indelungate a anticonceptionalelor(9-10ani, cu 2-3 pauze scurte de cate o luna) am facut o dereglare hormonala in urma careia nu pot renunta la acesre pastile, dupa spusele medicului, deoarece nu mai am o menstruatie normala, ci doar ceva scurgeri maronii cu foarte multe microchisturi, ce nu se opresc fara ajutorul pastilelor. Intr-o alta incercare de a le lasa, cuceva luni in urma, tot asa am patit, am mers la medic, mi s-a spus ca am ovarele pline de microchisturi, am luat tratamenul dat( 5 fiole de injectii, niste picaturi pe baza de calciu si dufaston)s-a oprit sangerarea, dar dupa alt 2 zile a reaparut si atunci medicul mi-a prescris anticonceptionale Belara pt 3 luni. Au trecut cele 3 luni, 'istoria's-a repetat si se pare ca pana in momentul in care voi dorii un copil v-a trebui sa iau aceste pastile... Oare aceasta sa fie singura solutie? Pt ca eu nu as vrea sa le mai iau.
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Ce este o dereglare hormonală?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.