Dereglare menstruatie

23-05-2011
CosminaCosmy
Nu este medic/terapeut
CosminaCosmy
De vreo 3 luni am menstruatia dereglata si am fost la ginecolog, care mi-a dat anticonceptionale Yaz. Am inceput sa le iau si m-a tinut menstruatia aproape 2 saptamani. Dupa o saptamana mi-a venit iar. Dureaza pana se regleaza si isi fac pastilele efectul? Mentionez ca mi-a gasit si o mica rana pe col pentru care mi-a dat alt tratament.
3 comentarii
0
25-05-2011, ora 11:14
maria-targoviste
Nu este medic/terapeut
maria-targoviste
Eu iti recomand sa mergi si la un medic endocrinolog. Glanda tiroida este rensponsabila de multe dereglari ale organismului. Eu aveam aceleasi probleme, numai ca menstruatia era foarte putina sau inexistenta si in urma analizelor mi s-a descoperit un nodul tiroidian.
Incearca sa-ti faci macar o ecografie tiroidiana ca sa fii sigura ca nu ai astfel de probleme.
In ceea ce priveste anticonceptionalele iti pot spune ca eu nu am avut nici un fel de problema timp de 2 ani cat le-am luat (acelasi tip ca si tine). E posibil ca in primele 3, 4 luni sa nu observi nici o ameliorare. Dureaza putin pana se acomodeaza organismul cu ele.
Inca un lucru pe care as vrea sa-l mentionez: in cazul meu, dereglarile menstruale si mai nou nodulul tiroidian se datoreaza in principal STRESULUI. Acest lucru mi-a fost confirmat atat de medicul ginecolog cat si de endocrinolog. Daca ai putin timp sa studiezi vei observa ca principala cauza a majoritatii dereglarilor organismului este stresul.
Multa sanatate si o zi buna!
0
02-06-2011, ora 15:05
poparamona66
Nu este medic/terapeut
poparamona66
Buna am si eu o problema care ma macina de aproape 2 saptamani.In ultima zi de ciclu adica fiind la mine ziua a 6a am intretinut pentru prima data relati sexuale luasem si anticonceptionale eram la a 6 tableta, dupa aceea in a 7a zii mi-a mai curs da nu foarte mult.Problema mea este ca mi s-a parut mie ca s-a spart prezervativul si nu stiu daca sunt ceva riscuri de a fi gravida mi-am facut testul de sarcina dar tot negativ arata.Avand in vedere ca sunt la primul blister de ac se poate se imi intarzie?M-am simtit rau, balonata, greturi, oare se poate sa fi fost de la ac?Sunt in pauza de 7 zile si inca nu am simptome.Sunt ceva riscuri?Va rog sa imi raspundeti:(!!
0
02-06-2011, ora 15:07
poparamona66
Nu este medic/terapeut
poparamona66
Mentionez ca toate au fost protejate!
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Ciclul de două ori pe lună
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.