Dermatita atopica la copii si raceala

18-09-2011
danidi
Nu este medic/terapeut
danidi
Am o fetita de aproape 4 ani diagnostiata de 2 luni cu dermatita atopica de doctor alergolog (tratament cu singulair, Aerius, Nasonex, Alergodil), acum am inceput gradinita si a racit putin.
Doctorita pediatra ne-a dat Eurespal, ibalgin.I-au aparut dupa o 4 lingurite cu eurespal (o zi si putin) pete rosii pe fata si in zona pieptului cu mancarimi foarte puternice, este posibil sa fie de la eurespal? A mai luat Eurespal si inainte de aparitia dermatitei si nu a avut nimic.
Nurofen penru raceala se da in acelasi timp cu nasonex sau e mai bine panadol? Eu I-am dat nurofen si nu stiu daca am facut bine.
2 comentarii
0
18-09-2011, ora 16:09
simonei
Nu este medic/terapeut
simonei
Sunteti un pic inconstienta cu privire la medicamente, ca majoritatea oamenilor si a medicilor. Un medicament are mereu efecte adverse, chiar daca acestea nu sunt mereu remarcate, efectele manifestanduse la ficat, in sange, in organe, celule. Atunci cand apare ceva pe piele este semnul ca corpul nu mai poate face fatza medicamente elemindandu-le cu ajutorul fiactului. Doua medicamente luate simultan au si mai multe afecte adverse si prin combinatia lor pot aparea chiar efecte imprevizibile. De la mai mult de 2 medicamente luate in acelasi timp (adica si in decursul la 2-3 zile, nu neaparat in aceeasi secunda), sansa de efecte secundare si mai puternice creste exponential.
Efectele nocive ale medicamentelor depind si de starea de sanatate momentana, de psihic, stres, alimentatie, vreme, etc.
Faptul ca nu ati remarcat acum ceva timp nici un efect nu inseamna ca acum nu poate avea, mai ales ca la primele administrari corpul are potential mai bun de aparare, in timp ce dupa un timp de administrare acest potential, corpul fiind deja intoxicat si avariat, si ca urmare sansa sa apara SI CEVA VIZIBIL este mai mare, caci corpul este nevoit sa se detoxifieze prin piele. Eruptiile cutanate deci sunt 100% de la medicamentele luate. De la atatea medicamente nici nu este de mirare. Deja nurofenul este foarte toxic.
0
19-09-2011, ora 01:55
mircea25
Nu este medic/terapeut
mircea25
Buna.As avea si eu o problema, cand fac sex imi dau drumu ffff repede de ce ???
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Noi medicamente pentru dermatita atopică
  • Răceala la nou-născut - simptome, riscuri și tratament
  • Gradiniță - cât ținem copilul acasă după o viroză (când revine la gradiniță)
  • Cum arată eczemele, de ce apar și cum se tratează
  • Dermatita atopică la copil - cum îngrijim pielea atopică, precauții, sfaturi utile
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.