dermatita purpurica

05-02-2015
anca24anca
Nu este medic/terapeut
anca24anca
Buna ziua, am nevoie de sfatul dumneavoastra sunt intr-o situatie ff dificila, in octombrie 2014 mi.au aparut niste pete rosii mici pe tot corpul problema este ca eu sunt in italia si nu stiu unde sa ma mai duc si ce sa mai fac am fost la doctor si mi.a spus ca este din cauza unui antiinflamator puternic pe care l-am luat acesta numindu-se 'oki' si mi.A pus ca diagnostic dermatita purpurica mi.a dat un tratament care nu a avut rezultat cand m.am dus a doua a spus ca asta e cauza si a spus ca imi trec, mentionez ca am facut si analize la sange si au iesit in limite normale, acele pete nu au disparut si am ales sa ma duc la Un cabinet particular sa aud si o alta parere si am primit acelasi raspuns, am facut analize mai amanuntite la sange si au iesit perfecte toate rezultatele in schimb am facut o ecografie abdominala si am niste calculi mici la bila doctorul mi.a spus ca nu are legatura si ca nu mai am voie sa iau antiinflamatoare, am urmat sfatul medicului dar petele imi tot apar cand mananc ceva care nu imi face bine sau cand imi vine menstruatia plus ca am si intepaturi la muschii inimii si dureri amdominale va rog am urgent nevoie de un sfat va multumesc anticipat
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Noi medicamente pentru dermatita atopică
  • Dermatita cauzată de săpun și dezinfectanți
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.