Dermodecidoza

21-02-2007
MOJOJO
Nu este medic/terapeut
MOJOJO
In urma unor sedinte de epilare definitiva am fost infestata cu Demodex foliculorum pe fata iar timp de 8 ani am urmat tratamente diverse pentru acnee iar in ultimul an am mers tintit pe demodex.Am facut Ivermectina injectii in reprize de 8, 10, 15 doze, iar extern cu diferite creme alternativ:crotamiton, benzoat de benzil, benzil peroxid, amitraz, crema cu sulf si metronidazol, Smooderm, Metroruboril, scabicid sol.Repetand periodic examenul de scuama, a iesit negativ, continuand inca 2 saptamani tratamentul.Dupa 6 luni demodexul a reaparut, iar eu sunt disperata.Nu am in prejma animale, am fiert tot ce se putea fierbe si a intrat in contact cu fata mea.Va rog sa-mi prescrieti un tratament eficient si dezinfectante pentru lenjerie, astfel incat sa scap definitiv de demodex.Daca puteti chiar sa-mi recomandati un dermatolog bun in Timisoara.Prefer totusi un tratament prescris de la dumneavoastra si va multumesc anticipat.
7 comentarii
0
21-02-2007, ora 00:00
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
Nu stiu daca cel care se afla la locul crimei este intotdeauna criminalul! Demodex folliculorum este un saprofit al glandelor sebacee, adica traieste in mod normal acolo! Nu stiu daca veti putea sa-l distrugeti definitiv, dupa cum nu cred ca ati fost "infectata" in cursul epilarii definitive! Exista controverse inclusiv intre medicii specialisti privind implicarea acestui parazit in unele dermatoze, insa, in general, se asociaza si un tratament pentru acest parazit, (in acneea rozacee sau demodecidoza) dar tratamentul are eficienta tranzitorie, deoarece parazitul traieste alaturi de noi, precum unele specii de ciuperci sau unii microbi, asa ca dupa o perioada de timp el reapare. Nu am inteles din cele relatate de dvs. daca reaparitia in scuame a parazitului este insotita si de manifestari clinice sau nu. De asemenea, as dori sa stiu ce varsta aveti si daca mai suferiti de boli asociate in sfera digestiva (colopatie, gastrita, diskinezie biliara, etc).
0
24-06-2007, ora 00:00
Minuca
Nu este medic/terapeut
Minuca
Poate puteti sa ma ajutati! Prin februarie martie anul acesta am facut o acnee care s-a facut din ce in ce mai urata..aveam si inainte cosuri dar parca nu chiar asa. Am facut un examen micologic si mi s-a spus ca am o infectie cu demodex si diagnosticata cu demodecidoza. Medicul mi-a dat Claritomicina 500 mg, Isotrexin Gel (care mi-a uscat toata fata si m-a umplut de cojite) si Zynerit. Mentionez ca am 25 de ani si iau Logest de vreo 2 ani aproape. Alte boli nu am. Ce ma sfatuiti sa fac? Ma ustura toata fata! Am gasit pe internet o serie de tratamente chinezesti, pe demodexsolutions.com dar nu stiu daca sa incerc sau nu.. Va rog mult, nu imi ocoliti raspunsul!
0
25-06-2007, ora 00:00
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
In primul rand trebuie sa schimbati anticonceptionalul! Dupa ce va vine ciclul nu mai continuati cu Logest. Ar fi indicat sa treceti pe Diane 35. Daca Isotrexinul v-a produs neplaceri, renuntati la el si inlocuiti-l cu Skinoren gel, intr-o singura aplicatie pe zi, seara, dupa ce va degresati fata cu o lotiune tonica.
0
25-06-2007, ora 00:00
Minuca
Nu este medic/terapeut
Minuca
M-am gandit si eu sa schimb, dar nu am vrut sa fac schimbari de capul meu, asa k astept inca trei saptamani sa termin folia. Intre timp termin toate analziele si de la ginecologie si de la endocrinologie. Puteti sa imi spuneti de ce nu este bun Logest? Trebuie sa fac pauza? Sincer, as vrea sa renunt la anticonceptionale de tot.. Logest-ul mi-a fost recomandat de ginecolog fara analize speciale.
0
26-06-2007, ora 00:00
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
Logestul nu este bun deoarece, asa cum ati observat si dvs., v-a agravat acneea. Daca renuntati de tot la anticonceptionale ar fi bine sa va vada un dermatolog, deoarece acneea se va agrava si mai mult.
0
02-06-2010, ora 10:26
Annaa2
Nu este medic/terapeut
Annaa2
Buna ziua!Va rog mult sa ma jutati!Am 28 ani, in urma cu 4 luni mi/au aprut pe frunte niste bubite mici, parca o diateza, am fost la medic, a zis ca am acnee vulgara...am folosit niste folutii cu care ma/am sters pe fata, prescrise de doctor..mi/au disparut, de 2 saptamini iar au aparut, ce sa fac!Vreau sa adaug ca in urma cu 3 ani am tratat un stafilococ, de atunci nu am mai avut probleme cu fata!aceste bubite sunt si pe zona gitului, lateral, si decolteu!Va multumesc!
0
14-06-2010, ora 21:24
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
Ar fi bine sa faceti o ecografie de ovare pentru a vedea daca nu aveti chisturi ovariene.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Coșurile (acneea)
  • De ce apar coșurile (acneea)?
  • Antioxidanții din struguri eficienți împotriva acneei
  • MIT: Ciocolata cauzează acnee
  • Cum scapi de punctele negre
  • Fototermoliza selectivă, cel mai nou tratament împotriva acneei
  • Cercetătorii suedezi au descoperit de ce acneea este atât de rezistentă la tratament
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.