Descuamarea pielii pe talpi

15-09-2009
StefanAdrian
Nu este medic/terapeut
StefanAdrian
Ce tratament pot sa urmez pentru descuamarea pielii pe talpi si ce boala sa fie ?
Anterior am avut si pe degete dar am luat unguient cu vitamina A vaselina si mi-a trecut aproape
Dar pe talpi nu stiu
Ce tratament sa urmez si ce boala este sau afectiune ?
8 comentarii
0
16-09-2009, ora 12:31
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
Probabil ca este vorba despre o ciuperca. Aplicati Lamisil crema, seara, timp de 14 zile, masand bine pielea.
0
16-09-2009, ora 14:28
StefanAdrian
Nu este medic/terapeut
StefanAdrian
Multumesc frumos Domnule Doctor Doua intrebari mai am ?
Credeti ca e grav ? imi va trece probabil ca majoritatea pacientiilor sunt ingrijorati si repeta intrebarea asta.
Are ceva daca stau incaltat 8 ore la serviciu ? sa nu mi se descuameze mai rau avand in vedere ca piciorul sta inchis in pantof.

Multumesc Anticipat!
0
17-09-2009, ora 15:52
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
Faptul ca stati incaltat 8 ore pe zi a favorizat aparitia ciupercii, insa nu cred ca puteti merge descult la serviciu !
Boala nu este grava, insa trebuie tratata la timp!
0
19-09-2009, ora 21:23
StefanAdrian
Nu este medic/terapeut
StefanAdrian
Lamisil nu este pentru ciuperci ? Pe mine nu ma mananca doar e descuamanta sau cojita pe talpi si pe maini credeti ca isi va face treaba Lamisil ?intreb pentru ca nu ma jeneaza sau ma ustura pur si simplu se cojeste.
0
05-10-2009, ora 21:22
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
Descuamarea este un semn ca este vorba despre o ciuperca, insa pentru confirmare ar trebui facut un examen micologic.
0
09-09-2010, ora 23:30
bucurin
Nu este medic/terapeut
bucurin
Buna, am si eu o problema, mi se cojeste pielea din palme si talpi. Care e motivul si ce trebuie sa fac? Va multumesc!
0
16-09-2010, ora 17:56
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
Cititi mai sus !
0
22-09-2010, ora 09:16
madalina-victoria
Nu este medic/terapeut
madalina-victoria
si eu am aceeasi problema:(
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Mi se duce pielea - e normal să te jupești?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.