despre roaccutane...

22-05-2008
alice22
Nu este medic/terapeut
alice22
din ianuarie iau roacutane (alaturi de tador, aerius, diane, ) pentru acnee. ce-i drept, mi-a trecut afectiunea, dar doctorul de familie imi spune sa intrerup tratamentul, pentru ca va avea repercusiuni negative asupra ficatului. in schimb, dermatologul imi spune sa continuu cu acest tratament. ce credeti ca ar trebui sa fac?
11 comentarii
0
23-05-2008, ora 00:00
Dr. Akram Salem
Dermatovenerologie, Bucuresti .Mihai Bravu 444
Dr. Akram Salem
amandoi au dreptate dar depinde de cand si ce doza de roacutane faceti???doza totala maxima este cunoscuta de medici
dr akram salem
medic specialist dermatolog.bucuresti
0
23-05-2008, ora 00:00
alice22
Nu este medic/terapeut
alice22
din ianuarie iau roacutane, 20 mg pe zi (2 pastile a cate 10 mg fiecare). de luna viitoare mi-a spus sa reduc la jumatate doza. pana in iulie inclusiv. eu ma simt bine deocamdata, analizele mi-au iesit OK. credeti ca daca renunt la roacutane acneea va recidiva?
0
30-05-2008, ora 00:00
Dr. Akram Salem
Dermatovenerologie, Bucuresti .Mihai Bravu 444
Dr. Akram Salem
sunteti pe o doza mica si puteti continua fara risc pe ficat dar sa nu ramaneti gravida ca da malformatii...daca opriti roacutane, acnea poate recidiva dar sansele sa reapara sunt mai mici decit jumatate...sansele de reaparitiei acnei este de 1/3
dr akram salem
medic specialist dermatolog.buc
0
31-05-2008, ora 00:00
alice22
Nu este medic/terapeut
alice22
da, m-a avertizat si medicul dermatolog despre acest lucru. mi-a spus chiar ca nici la doi ani dupa incetarea tratamentului cu roacutanele nu am voie sa raman isarcinata (nu ca acest lucru ar fi pe lista mea de prioritati deocamdata...) Iau Diane-35, care ma ajuta si in tratament (tot prescrise de medic). mai am o nelamurire...e adevarat ca ciocolata provoaca acnee?
0
22-06-2008, ora 00:00
Dr. Akram Salem
Dermatovenerologie, Bucuresti .Mihai Bravu 444
Dr. Akram Salem
nu este adevarat ca ciocolata provoaca acnee
0
14-10-2008, ora 00:00
MariaMarcM
Nu este medic/terapeut
MariaMarcM
Buna ziua

Sper sa ajungem la un moment in care oamenii sa se INFORMEZE si sa decida in consecinta privind folosirea unor medicamente de pe piata. Tine-ti cont ca MEDICII SUNT STIMULATI SA RECOMANDE UNELE MEDCAMENTE asa ca nimic nu este sigur in ceea ce priveste recomandarile acestora.

cand vi se da un medicament si vi se ZICE CA 2 ANI NU PUTETI FACE COPII NU VI SE PARE CIUDAT?


gasiti comentarii mai jos de la cineva care a folosit ROACUTANE

"Deschideti-va ochii si documentati-va atunci cand vi se recomanda un medicament, mai ales ca internetul ofera atatea si atatea informatii.

Mie mi s-a recomandat Roacutane, de catre unul dintre cei mai buni (cica) dermatologi din Romania. Evident, nu mi s-a zis decat ca trebuie sa ma feresc de a ramane insarcinata un an de zile.

Fetelor, daca vi se recomanda Roacutane, sa stiti ca va distruge ficatul (oricat de sanatos ar fi), veti da in ciroza in cativa ani, si atunci va veti intreba: "dar oare de ce am ciroza, cand am avut o viata atat de echilibrata (asta daca ati avut-o, evident)?!

Efectul Roacutane se manifesta chiar si peste ani de zile, provocand malformatii genitale fatului! Crezi ca poti sa mai fii o mama care se va bucura de sanatatea copilului ei?! Nu, atat tu ca mama, cat si copilul tau, veti purta crucea din cauza ignorantei!

Iar doctorii nostri (si ma refer doar la cei lipsiti de etica profesionala, nu vreau sa generalizez, pentru ca, Slava Domnului, Romania inca mai are doctori foarte buni si sufletisti), cu buna stiinta, de dragul comisioanelor, ne trimit la o suferinta si mai mare!
Si dupa cele zise, mai vreti Roacutane?!"

maria
0
21-05-2009, ora 14:41
michelle29
Nu este medic/terapeut
michelle29
Maria, draga, dar tu de unde ai aceste informatii atat de "sigure"?. Inteleg ca nu trebuie luat de oricine, nici de orice medic. La fel inteleg ca se face sub supraveghere medicala, lunara in cazul meu, cu toate analizele corespunzatoare. Ceea ce vreau sa spun este, ca in viata nu trebuie sa fii atat de radical. Eu accept efectele adverse foarte periculoase, dar tu trebuie sa accepti ca a facut multi oameni fericiti. Indraznesc sa pariez ca nu ai acnee si nu sti ce inseamna sa traiesti cu ea, sa te judece oamenii dupa "invelis", oameni ignoranti care cred ca are lega<tura cu igiena sau cu mancarea exclusiv.Ma rog..nu vreau sa fac o lume mai buna, pentru ca am trecut de varsta respectiva, dar nici nu suport ca oamenii sa aiba pareri atat de radicale.
0
22-08-2009, ora 16:08
hipnotiq
Nu este medic/terapeut
hipnotiq
buna, eu iau roacutane de 1 luna, mi-a trecut "explozia" desi nu a fost asa mare. Initial imi daduse 5 pastile/zi dar farmacista a zis ca e prea mult si sa iau 1 dimineata 2 seara. Am buzele foarte uscate, dar folosesc Hametum si e ceva mai bine, dar problema este ca am nasul foarte incarcat si in fiecare zi imi curge sange. Si voi patiti la fel? Cat despre statul la soare, mie imi ies cosuri daca stau la soare dar doar in jurul barbiei, dar mi-am luat o crema cu protectie solara si imi dau si e ceva mai bine. Ms
0
16-02-2010, ora 15:45
Afro
Nu este medic/terapeut
Afro
Draga MariaMarcM,
Daca ai luat Roaccutane, cat timp intentionezi sa astepti dupa terminarea tratamentului inainte de a ramane insarcinata?
Masajul tau e foarte benefic ptr cei care NU AU LUAT INCA. DAR CU CEI CARE AU LUAT (eu, de exemplu) cum ramane? Ei ce au de facut? Sa nu mai faca niciodata copii de frica? Scrii ceva de cativa ani... dar cati? Ce ai mai aflat despre aceasta perioada ptr ca pe mine ma interseaza in mod deosebit. MULTUMESC.
0
17-03-2010, ora 13:21
l3xus
Nu este medic/terapeut
l3xus
Buna! Sunt nou pe forum si am citit atatea de bine si de rau despre roacutane incat nu stiu ce sa cred. Iau roacutane de doua luni si in ultima luna acneea mi sa agravat. Mi se usuca fata, dorm ziua ceea ce nu faceam inainte si ma intreb daca sa continui tratamentul sau nu.A mai avut cineva aceeasi problema(cu somnul)?
0
22-12-2012, ora 21:39
chocho
Nu este medic/terapeut
chocho
buna..si eu am o problema cu aceste acnee. dar nush daca le pot spune asa pt ca la mine sunt ca un fel de "pungulite" cu lichid, ma duc la deramto de vreo 4 luni am facut si analize, mi-a dat multe pastile si creme dar nu sunt schimbari majore, acum folosesc roacutane de aproape 2sapt ele au inceput sa mai dispara dar cateodata am impresia ca sunt si mai inflamate, a inceput sa mi se usuce fata si buzele de cateva zile, si local folosesc brevoxyl care lfl nu prea isi face efectul, chiar nu stiu ce sa mai folosesc pt ca nimic nu da randamente, ma gandeam sa imi cumpar crema aceea cu extracte de melc Celltone ce spuneti o fi buna de ceva? mam saturat de ele imi este foarte rusine sa ies afara din casa si cateodata stau ma uit in oglinda si plang cand vad in ce fal a ajuns fata mea de 4 luni...:(
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • De ce apar coșurile (acneea)?
  • Antioxidanții din struguri eficienți împotriva acneei
  • MIT: Ciocolata cauzează acnee
  • Cum scapi de punctele negre
  • Fototermoliza selectivă, cel mai nou tratament împotriva acneei
  • Vaccin contra acneei aflat în perioada de testare
  • Cercetătorii suedezi au descoperit de ce acneea este atât de rezistentă la tratament
  • Tratamentul modern al acneei - soluții eficiente
  • Vaccinul pentru cosuri (autovaccin acnee)
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.