Diabet tip 2

25-03-2019
Anamaria0295
Nu este medic/terapeut
Anamaria0295
Mama mea, in varsta de 60 de ani sufera de tip 2. In noiembrie a suferit o operatie de tiroidectomie.Cam de o luna am adus Tsh-ul la volori normale si luam 150 mg Euthyrox.
In trecut cu o pastila de Glibomet reusea sa aiba glicemia normala, rareori fiind nevoie de 2 pastile pe zi.Acum ia 2 pastile pe zi, iar glicemia este foarte mare. Care ar putea fi cauza?
1 comentarii
0
09-04-2019, ora 02:02
Costy2008
Nu este medic/terapeut
Costy2008
Poate ca FT4 e prea sus, ati facut si FT4 ? Sau doar TSH ?
Se zice ca daca TSH e jos, FT4 e mai sus, si invers, insa exista si cazuri cand nu e asa, deci TSH normal si FT4 sus sau jos.
FT4 e principalul, TSH e doar stimulantul sau infranatorul lui FT4.
Se face doar TSH, ca se presupune ca se respecta regula zisa mai sus.

Stiam ca, cand exista FT4 si 3 jos, glicemia e mai mica, cand sunt sus, e mai mare.
Ati verificat si Cortizol-ul si Adrenalina ?
Daca astea doua sunt mai sus, glicemia e mai mare.
Cine stie care din astea or fi date peste cap dupa ce nu mai are tiroida.
Pot fi toate bune, nu stiu, am dat doar posibile cauze, asta daca alimentatia este aceiasi.
Adaugă un comentariu / răspuns

 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.