diane 35 si antibiotic

27-02-2011
nico13
Nu este medic/terapeut
nico13
Buna seara, ma numesc Nicoleta, am 21 de ani.Am cateva nelamuriri...iau Diane 35 de 3 luni si dupa cele 7 zile de pauza, in ziua in care trebuia sa incep o noua folie de diane 35 am avut contact sexual si a ejaculat in interior, seara la ora 18 am luat antibiotic amoxicilina 500 mg, iar la ora 21 am luat anticonceptionalul, ora obisnuita.in seara asta iau a patra pastila din folie.Tratamentul cu amoxicilina a durat 2 zile.
intrebarile mele sunt:
amoxicilina ii ia din eficienta anticonceptionalulul?
e posibil sa fiu insarcinata?
trebuie sa folosesc masuri suplimentare de protectie?cat timp?
va rog sa-mi raspunde-ti
va multumesc!
2 comentarii
0
27-02-2011, ora 20:17
Dr. Balcan Anisoara
Medicina de familie, Erbiceni, Iasi
Dr. Balcan Anisoara
Nu, fii fara grija, Amoxicilina nu ia din efectul contraceptiv, nu esti insarcinata.nu ai nevoie de masuri suplimentare de protectie.
0
27-02-2011, ora 20:21
nico13
Nu este medic/terapeut
nico13
va multumesc din suflet pentru raspuns.
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.