Diane 35 si varsaturile

15-10-2010
iryyyy
Nu este medic/terapeut
iryyyy
Am luat pastila Diane 35(saptamana 3) la ora 22 cum imi este programata. iar la ora 1 noaptea, adica dupa 3 ore am vomat. Am continuat blisterul, l'am terminat, iar pe data de 14 (chiar in prima zi din cele 7 zile de pauza) am avut contact sexual neprotejat, tinand cont ca pe data de 18 trebuie sa imi vina menstruatia. Exista vreun risc? mentionez ca restul pastilelor au fost luate corect si la timp! Daca doamne fereste e vorba de o sarcina poate sa imi vina menstruatia "peste" ca sa zic asa? Multumesc anticipat
5 comentarii
0
16-10-2010, ora 19:57
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
In general se aplica "criteriul de 2 ore", adica se consideră că pilula nu a avut efect dacă este vomată în interiorul intervalului de 2 ore de la administrarea ei. Cum la dv au trecut 3 ore, rezulta ca pilula a vut timp sa fie absorbita in organism, deci nu aveti motive sa credeti ca nu si-a facut efectul.
0
17-10-2010, ora 20:01
iryyyy
Nu este medic/terapeut
iryyyy
VA MULTZUMESC MULT! Intrebarea am pus'o si la alta categorie [Sunt gravida?] de intrebari pentru ca nu stiam exact la care sa o incadrez!
0
17-12-2010, ora 07:58
aaayoyo
Nu este medic/terapeut
aaayoyo
prietena mea a luat diane 35 fara un consult medical..prima folie a luato fara probleme la ora fixa si tot a fost ok, fara greturi, varsaturi sau orice alta reactie de la ele, menstruatia venind in a 3 zi de pauza.a inceput cea dea 2 folie iar in saptamana 2 a inceput sa aiba greturi.Imi puteti da un sfat?
0
25-12-2010, ora 12:58
mirelaa12
Nu este medic/terapeut
mirelaa12
Am o mare problema. Am 23 de ani. Nu am nici o nastere si nici un avort. De 5 luni nu mi-a mai venit menstruatia. Am fost la dr acum 3 luni si mi-a descoperit ca am SOP. Mi-a dat duphaston sa imi vina menstruatia ca sa pot sa iau diane 35. Cum nu mi-a venit, dr a zis sa iau asa "pe sec". Am terminat folia de 4 zile si tot nu mi-a venit. Peste 3 zile trb sa merg iar la control. Am mari dureri de burta si de sani. Sunt foarte speriata. Din ce cauza patesc asa ceva
0
25-12-2010, ora 13:02
mirelaa12
Nu este medic/terapeut
mirelaa12
Am uitat sa mentionez ca acum 2 ani am luat Karissa si din aprilie le-am intrerupt. Atunci imi venea menstruatia a 3-a zi dupa ce terminam folia si nu am avut niciodata problemele de le am acum
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.