diaree la bebelus

05-07-2007
a.elena
Nu este medic/terapeut
a.elena
bebelusul meu de 2 luni jumate are diaree cu mucozitati. m-au trimis sa fac analiza si i-au gasit enterococcus. ii dau amoxicilina de trei zile si bifidum bacterin dar nu vad imbunatatiri, mi se pare chiar ca are mai multe mucozitati in scaune. sa mai fie oare ceva ce nu s-a depistat sau sa mai astept. medicul nu mi-a explicat nimic iar eu stau si-mi pun o multime de intrebari. va rog sa-mi spuneti mai multe despre acest fel de diaree, cat e de grav. sa merg iar la medic sau sa mai astept?
11 comentarii
0
05-07-2007, ora 00:00
Naghi Adela
Identitate neconfirmată
Naghi Adela
Buna ziua, sunt medic si am si eu o bebelusa adorabila de 6 luni.In urma cu 2 luni si ea a avut scaune diareice. Ceea ce va pot recomanda in cazul in care nu o alaptati la san exclusiv, sa ii administrati un lapte praf dietetic este foarte bun (scump dar are efecte foarte bune ) Milupa HN25.Se prepara astfel :o masura lapte la 30ml apa fiarta. Pe langa acest lapte sa ii administrati Biotics baby (1/2 plic dizolvat in lapte) pe care il dati cu 2-3 ore inainte sau dupa ce ati administrat antibioticul (daca il administrati deodata cu antibioticul nu isi mai face efectul nici unul. Vi s-a facut antibiograma, spuneti ca ii administrati Amoxicilina ? de cate ori pe zi ?in ce doza?
Ceea ce trebuie sa urmariti este sa nu faca bebelusul febra si sa nu se deshidrateze. Toleranta digestiva va reveni treptat, la bebelusa mea a durat 3 saptamani.
Deci nu uitati ! in cazul in care nu o alaptati exclusiv, este nevoie de lapte fara lactoza deoarece mucoasa intestinala este sensibilla la lactoza in diaree.Astept vesti si va doresc sa va faceti bine cat de repede!!!
0
05-07-2007, ora 00:00
a.elena
Nu este medic/terapeut
a.elena