dupa ce mi-a scos ceara... am dureri de urechi

13-02-2014
mirabella25
Nu este medic/terapeut
mirabella25
Buna ziua..tocmai ce am fost la orl sa imi scot dopurile din urechi..ideea este ca doctora a folosit un aspirator de urechi -asa l a numit- iar acum una din urechi ma doare ingrozitor de tare.este normal?chiar nu stiu ce sa fac sa imi treaca durerea asta insuportabila.
4 comentarii
0
13-02-2014, ora 20:15
Dr. Flueraru Valeriu
ORL - Otorinolaringologie, Pascani
Dr. Flueraru Valeriu
daca a atins cu acul..de aspiratie.. timpanul.. poate sa doara.. DAR NU E NORMAL
aspiratia se face sub constrolul Microscopului
mai exista si sansa sa fost un dop uscat, , care NU a fost scos in totalitate..si trebuiea initial inmuiat cu apa oxigenata
mai sunt multe posibilitati si fiecare are tratamentul specific.. Uneori e mia simplu si nedureros doar sa se faca spalatura auriculara cu seringa
dar daca te, ai adresat tarziu is deja era o infectie in ureche( otita externa sau otomicoza) e alta problema si se trateaza diferit
sfatul meu este
astazi.. pui picatur cu Otocalm in ureche si ei un Nurofen, aullin, ketonal... orice antiinflamator avut acasa
Maine te intorci la ORL..si vezi cauza.. NU lasa pe Weekend problema
0
13-02-2014, ora 21:25
mirabella25
Nu este medic/terapeut
mirabella25
Multumesc mult!o sa merg din nou la orl maine!
0
15-02-2014, ora 17:57
kllara
Nu este medic/terapeut
kllara
Buna ziua, am fost internata de urgenta la orl deoarece aveam ameteli cumplite si voma si un tiuit in urechea stanga, doamna ddoctor m-a externat dupa 4 zile zicand ca diagnostic surditate brusc instalata si sindrom vertiginos, ce nu inteleg eu la primul diagnostic este faptul ca eu aud foarte bine cu ambele urechi, pentru sindrom vertiginos am ca tratament milgamma, cavincton, lucetam, mi-au disparut senzatiile de ameteala si voma dar tiuitul in ureche il mai aud din cand in cand si imi este tare frica deoarece intru in panica citind ca acest tiuit se numeste tinutus sau boala meniere. Va rog sa imi spuneti ce cpot face deoarece nu vad nici un interes fata de pacienti la acest medic. imi este teama ca atunci cand voi termina tratamentul pot reveni simptomele de vertij. Specic ca am facut in spital tomograf, ekg, aveam tensiune 16 la momentul internarii.Multumesc.
0
15-02-2014, ora 19:19
Dr. Flueraru Valeriu
ORL - Otorinolaringologie, Pascani
Dr. Flueraru Valeriu
1. se schimba radical stilul de viata si de alimentatie
se exclud complet din alimentatie.. produsele lactate, pielea de gaina.. toate mezelurile.s.a grasimi
se adopta un regim cu multe legume..si hidratare corecta cu ceaiuri..
2 tratamentele cu vazodilatatoare sunt de durata.. poate pentru tot restul vietii cu mici pauze... la indicatia medicului
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.