durere cad ma uit la calculator

15-01-2014
toma erika
Nu este medic/terapeut
toma erika
Buna seara, pe 10. 11. 2013, mi-a sărit în ochiul stâng apa combinată cu cilit si dezinfectant de masina de spălat mi-am pus de două ori o picătură de nostamin, după care am ajuns la medic si mi-a dat betabioptal am pus doua zilele dar mă simţeam mai rău, mă glodea ochiul si am apelat la alt medic, care mi-a recomandat tobrex 1pic. de 3 ori pe zi si diclofenac la fel, mam simtit mai bine dar la televizor si farurile maşinilor începea să mă glodească am mers iar la medic, mi-a găsit dioptriile âž• 0, 75 dar nu mi-a recomandat ochelari, mi-a. recomandat hypromeloza 3 pic de trei ori pe zi pana le termin. Le-am suportat doua săptămâni, îmi simteam ochii foarte obositi. La farurile masonilor si la televizor nu mă mai deranja însă la calculator începe sa mă doară, mai ales in coltul ochiului spre nas, am mers dinou la madic si mi-a dat hyabak o pic. seara in ambi ochii 2-3 luni, le iau de o săptămână si nu simt nici o diferenţă, ochiul tot mă doare daca mă uit putin la calculator. Iar ochiul drept care nu a avut probleme a început să mă intepe putin si sa simt o usoara durere. Va rog frumos ce sa fac ca sa nu mă mai doară ochiul la lumina puternica si calculator si daca sa mai pun picături in ochiul drept sau sa pun doar in cel afectat. Multumesc frumos.
4 comentarii
0
15-01-2014, ora 19:47
dr. Ciprian-Laurentiu Vlaicu
Identitate neconfirmată
dr. Ciprian-Laurentiu Vlaicu
Buna seara !

Pentru imbunatatirea vederii va recomand sa folositi si produsul natural Optifort, 1 capsula/ zi.
Deasemenea, daca trebuie sa folositi neaparat calculatorul, ar fi foarte necesar sa folositi un ecran de protectie pentru monitor.
Cu respect,

Dr. Ciprian-Laurentiu Vlaicu
0
16-01-2014, ora 07:18
maria 123
Nu este medic/terapeut
maria 123
sanatate
0
16-01-2014, ora 18:35
Dr. Alina Maria Bălţăţeanu
Oftalmologie, Bucuresti
Dr. Alina Maria Bălţăţeanu
Buna seara! Puteti folosi Hyabak mai des, 1picatura de 5 ori pe zi, 1luna, apoi la nevoie. Purtati ochelarii la calculator? Ce dioptrie?Ce varsta aveti? Eventual, faceti un consult oftalmologic care sa includa refractia dupa ciclopegie. Numai bine
0
17-01-2014, ora 19:52
toma erika
Nu este medic/terapeut
toma erika
Nu port ochelarii, am 28 de ani, multumesc frumos, pe 20 februarie am programare la cabinet, am ajuns in spital dar nu au aparatura, asadar trebuie să mai aştept. Pot sa pun picături doar in ochiul afectat, deoarece cel neafectat a început să mă intepe de la picături.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Ochelari care pot reduce progresul miopiei la copii
  • Problemele de vedere sunt asociate cu mortalitatea
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.