Durere de cap urmata de acnee

06-08-2020
DavidVER
Nu este medic/terapeut
DavidVER
Pana acum o luna am luat roaccutane sub obesrvatia medicului dermatolog, acum o zi am avut o durere de cap si a doua zi m-am trezit cu niste cosuri in spatele capului si incepe sa iasa cate 1-2 si pe fata, de la ce ar putea fi?
1 comentarii
0
14-08-2020, ora 05:55
Dr. Artenie Claudia
Dermatovenerologie, Iasi
Dr. Artenie Claudia
Buna ziua,
Acneea pentru care faceti tratament poate sa aiba uneori pusee.
O zi buna
dr Claudia Artenie
medic primar dermatolog
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • De ce apar coșurile (acneea)?
  • Antioxidanții din struguri eficienți împotriva acneei
  • MIT: Ciocolata cauzează acnee
  • Cum scapi de punctele negre
  • Fototermoliza selectivă, cel mai nou tratament împotriva acneei
  • Vaccin contra acneei aflat în perioada de testare
  • Cercetătorii suedezi au descoperit de ce acneea este atât de rezistentă la tratament
  • Tratamentul modern al acneei - soluții eficiente
  • Vaccinul pentru cosuri (autovaccin acnee)
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.