durere in partea stanga inghinala

va rog ajutati-ma, de o luna am o durere inginala stanga, am fost la ginecolog si am un chist mic, am facut trei ecografii abdominale si totul este ok, am uitat sa spun ca uneori radiaza durerea in picior, poate sa fie de la colon?nu sunt constipata si nici diare nu am, astept un raspuns
2 comentarii

nu stiu, mi-a spus doar ca este chist si ca ovarele arata bine

HEMOROIZI? FISURI ANALE? Tratament fără operație și fără internare!
Clinicile Proctoline sunt centre medicale specializate în tratarea eficientă a hemoroizilor și a fisurilor anale. Ne găsiți în 14 orase din țară! Detalii aici
Clinicile Proctoline sunt centre medicale specializate în tratarea eficientă a hemoroizilor și a fisurilor anale. Ne găsiți în 14 orase din țară! Detalii aici

OptiBac - probiotice adaptate nevoilor tale
Optibac Probiotic zilnic Extra Forte are o concentratie de 20 miliarde de bacterii vii si contine Lactobacillus acidophilus NCFM - cea mai cercetata tulpina acidophilus din lume. Este probioticul ideal pentru persoanele care au urmat un tratament indelungat cu antibiotice, se confrunta cu alergii sau afectiuni digestive. Detalii aici
Optibac Probiotic zilnic Extra Forte are o concentratie de 20 miliarde de bacterii vii si contine Lactobacillus acidophilus NCFM - cea mai cercetata tulpina acidophilus din lume. Este probioticul ideal pentru persoanele care au urmat un tratament indelungat cu antibiotice, se confrunta cu alergii sau afectiuni digestive. Detalii aici
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 5durerea in partea stanga dar este numai la nivelul pielii, nu ma doare interior nimic
- 71ciuperca inghinala
- 3formatiune in zona inghinala
- 5durere in stanga, putin mai sus de inghinal
- 6Ganglion inghinal
- 3furnicaturi si durere in spate partea stanga
- 5menopauza, infectie genitala, dureri inghinale si dureri articulare
- 1bube mari pe fese si inghinal, va rog ajutor
- 7durere inghinala si in spate