durere la contactul sexual
Buna, am 19 ani si de fiecare data la contactul sexual ma doare si nu stiu din ce cauza. Daca ati putea sa ma ajutati cu un sfat. Multumesc
2 comentarii
Fie nu esti pe aceeasi lungime de unda cu partenerul tau, fie el e neexperimentat.
Daca nu sunt probleme medicale, totul se poate rezolva daca te relaxezi mai mult, preludiul este prelungit sau daca folositi un lubrifiant.
In cazul in care toate astea nu duc la nici un rezultat, poti lua in calcul si anumite afectiuni: vaginism, infectii vaginale, probleme la nivelul cervixului, uterului sau ovarelor(chisturi).
Se recomanda un consult ginecologic daca apar sangerari, leziuni sau secretii anormale.
In cazul in care toate astea nu duc la nici un rezultat, poti lua in calcul si anumite afectiuni: vaginism, infectii vaginale, probleme la nivelul cervixului, uterului sau ovarelor(chisturi).
Se recomanda un consult ginecologic daca apar sangerari, leziuni sau secretii anormale.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 37durere in timpul actului sexual
- 4durere in timpul actului sexual
- 7Flucosin pentru ce sunt recomandate?
- 7Durere in timpul actului sexual
- 2Dureri groaznice in timpul actului sexual
- 2Dureri in timpul actului sexual
- 3durere in timpul actului sexual... mi s-a spus ca este anexita
- 11Nu stiu ce sa fac
- 6am usturimi cand fac sex
- 4Durere foarte mare in timpul actului sexual!
- 4am durere de penis de o saptamana, in timpul unui act sexual
- 5dezvirginare dureroasa
- 4dureri in timpul actului, miros neplacut, mincarimi, singerari dupa fiecare act..
- 6Inceputul vietii sexuale: dureros si urat
- 4sarcina extrauterina: dureri abdominale, scurgeri maronii, mancarimi si durere in timpul sexului
- 6Usturimi in timpul actului sexual de cateva luni
- 3ZGARIETURI la intrare in VAGIN
- 1Probleme genitale
- 5Himen elastic? Poate afecta capacitatea de conceptie?
- 4Ce înseamnă ?
Mai multe informații despre: durerea in timpul actului sexual
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm: