Dureri in partea superioara a abdomenului.

26-11-2012
Sor26
Nu este medic/terapeut
Sor26
De cateva zile am dureri in partea superioara a abdomenului, dupa ce mananc si durerile par ca persista toata ziua, uneori si noaptea. Eu mananc in fiecare dimineata, am grija sa am 3 mese pe zi, dar cu toate acestea durerile apar si desi durerea parca arata ca nu am mancat nimic, am senzatia de satietate. Mentionez ca in prezent, de vreo 2-3 saptamani iau medicamente pentru o piatra de la rinichi, asa ca ma gandesc, poate am devenit mult prea sensibila la acestea deoarece respectivul medicament contine hidrogen citrat de potasiu si sodiu si iau o masura din acest medicament, de trei ori pe zi, dupa masa, dizolvata in apa/ceai/suc. Inca nu am incercat sa iau calmante pentru aceste dureri, ele deocamdata sunt suportabile dar sunt iritante si se repeta zilnic.
4 comentarii
0
26-11-2012, ora 12:19
maria 123
Nu este medic/terapeut
maria 123
iti doresc sanatate maxima.
ROG
scrie-mi CE medicament iei pt piatra la rinichi.
Sunt interesata pt cineva drag din familie.
o zi faina,
0
26-11-2012, ora 12:22
maria 123
Nu este medic/terapeut
maria 123
1. cauta sa bei multe lichide DUPA ce iei acel medicament!
2. pt linistea ta, fa-ti analiza din scaun (fecale) pt Helycobacter..costa 33 lei aprox. si ai raspunsul in aceeasi zi.
si, daca nu-i..poti exclude si stii o treaba.
cele bune,
0
26-11-2012, ora 12:27
Sor26
Nu este medic/terapeut
Sor26
Multumesc pentru parere. Medicamentul se numeste Uralyt-U.
0
26-11-2012, ora 18:31
maria 123
Nu este medic/terapeut
maria 123
sanatate.
voi vb SI eu cu medicul pt acest medicament.
seara buna,
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.