dureri stomac de cam 5 zile

18-04-2012
chiricioglu larisa-alexandra
Nu este medic/terapeut
chiricioglu larisa-alexandra
Buna ziua !
De cca 5 zile am dureri de stomac in capul pieptului. Am 58 de ani si pana acum nu am avut acest gen de probleme. Mentionez ca de 3 ani printre alte medicamente de inima si tensiune. iau si 1 tb. Aspenter. Nu urmez tratamente pentru alte afectiuni. Nu vomit, nu am greturi doar un disconfort deranjant. Specific ca nu gatesc rantasuri ( ca nici nu stiu cum se prepara ) si nici alte prajeli. Care sa fie cauza acestor dureri ? De 3 zile am inceput sa iau Omez dar nu stiu daca este bine sa iau fara un consult medical si daca pot lua, cat timp sa iau? multumesc.
5 comentarii
0
18-04-2012, ora 10:43
chiricioglu larisa-alexandra
Nu este medic/terapeut
chiricioglu larisa-alexandra
am uitat sa adaug la comentariul de mai sus, ca simt dureri si in zona ficatului, chiar sub coasta; multumesc.
0
18-04-2012, ora 16:14
Teodora M.
Nu este medic/terapeut
Teodora M.
Cel mai corect ar fi sa va faceti ecografie abdomen (macar abdomen superior daca nu si inferior), depistare helicobacter din sange si cu aceste analize la gastroenterolog. Poate aveti hernie hiatala sau vreo gastrita, desi la prima impresie e clar ca si colecistul (fierea) poate va supara.
Nu, nu prea e indicat sa luati antiacide fara recomandare, va poate ameliora simptomele, dar cauzele sa ramana acolo. Luati numai cateva zile pana ajungeti la control. De la distanta e greu de pus vreun diagnostic, mergeti la un gastroenterolog.
De asemenea, faceti si un control de rutina la cardiolog sa va asigurati ca durerile nu vin de la inima.
Sanatate!
0
19-04-2012, ora 00:35
armina
Nu este medic/terapeut
armina
Aspenterul este o aspirina, luata timp de trei ani fara protectie ptr stomac, este absolut normal sa deranjeze mucoasa. Nu ati specificat tratamentul ptr inima, poate si unele din medicamentele pe care le luati, ataca mucoasa stomacala.
0
19-04-2012, ora 09:04
chiricioglu larisa-alexandra
Nu este medic/terapeut
chiricioglu larisa-alexandra
celelalte medicamente sunt:
- tenaxum
- gopten
- preductal
- indapamida
- betaloc-zok
mentionez ca niciodata niciunul din medicamente, inclusiv aspenterul, nu le-am luat pe stomacul gol.
as vrea sa-mi spuneti daca aspenterul poate fi inlocuit cu altceva; multumesc pentru promptitudine
0
19-04-2012, ora 17:20
armina
Nu este medic/terapeut
armina
Din medicamentele ptr inima doar goptenul ar putea da ceva reactii gastrointestinale.Raman la concluzia ca aspenterul va da aceste reactii. Trebuie sa vorbiti cu cardiologul dvs si nu strica un control. Din pacate ptr aspenter nu exista prea multe alternative, insist sa faceti o vizita cardiologului..sanatate si poate ne dati vesti noi dupa consultatie.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • 10 recomandări pentru un stomac sănătos
  • Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.