eczema ce migreaza pe corp

11-12-2011
silviarotaru
Nu este medic/terapeut
silviarotaru
Buna seara, Va rog tare mult sa-mi spuneti ce sa fac. La dermato am fost, dar raspunsul a fost evaziv, sa urmresc ce mananc etc. Acum iau flucovim pt o problema la o unguie -iau joia- 6luni; alte medicamente nu iau in general; nu-mi dau seama, posibil de la un masaj terapeutic spate (am dureri si merge periodic) am observat ca ma mananca si apare o inrosire apoi o albeata. Trece cu locoid, dar reapare si ma ingrijoreaza pt ca parca se extinde. apare la incheietura picioarelor, genunchi, la un san, la subrat, parca si la ceafa; nu se vede mai nimic, dupa dus de vede clar, dar cu unguent si se atenueaza. Eu asa imi amintesc ca prima data -acum 1luna a aparut de la masaj; ma ingrijoreaza ca parca si la pleoape apare; este incipient, dar mancarimea ma sacaie uneori, nu tot timpul; multumesc mult,
3 comentarii
0
12-12-2011, ora 08:40
Dr. Adelina Batog
Dermatovenerologie, Iasi
Dr. Adelina Batog
Buna ziua,
Probabil este o eczema (manifestare alergica). Daca leziunile apar dupa dus e bine sa schimbati produsul pe care il folositi pentru spalat si crema de corp cu unele dermato-cosmetice (fara parabeni, parfum, etc). Pe langa Locoid ( pe care trebuie sa il utilizati cu discernamant si conform recomandarilor medicului) ar trebui sa incercati sa luati si un antihistaminic (Claritine, Telfast, etc). Daca leziunile nu va cedeaza si nici nu reusiti sa le asociati cu ceva (produse de ingrijire, medicamente, alimente) poate ar trebui sa faceti niste teste alergologice.
Numai bine,
0
16-05-2012, ora 19:50
silviarotaru
Nu este medic/terapeut
silviarotaru
Va multumesc mult pentru raspuns, nu l-am vazut pana acum. Din greseala... am avut o perioada in care am scapat ce-i drept, am evitat creme, uleiuri, acum (de cateva zile) insa iar a reaparut, in zona bazinului, burta, inghinal, subtiori, sanul stang. Aman vizita la medic, serile trecute m-am dat cu marul lupului si mai rau m-am simtit, m-am spalat iar si m-am dat cu biazol. Acum am cumparat locoid, , , ce efecte adverse poate avea locoidul? Am avut si la o unghie o problema, am luat 3-4luni cred saptamanal flucovin si desi parea ok, a reapatur mai violent acea "albeata" a unghiei mari. Nu stiu ce sa fac... multumesc foarte, foarte, mult,
0
17-05-2012, ora 15:43
Dr. Adelina Batog
Dermatovenerologie, Iasi
Dr. Adelina Batog
Buna ziua,
Sincer cred ca ar trebui sa mai mergeti la medic sa vada din nou leziunile si sa va recomande un tratament si eventual o serie de investigatii.
Numai bine,
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Duritatea apei și rolul ei în apariția eczemei
  • Astmul, febra fânului și eczemele au peste 100 de mutații genetice comune (Studiu)
  • Este eficientă administrarea probioticelor pentru a preveni apariția eczemei sau a astmului?
  • O nouă abordare în tratamentul eczemei
  • Legătura dintre alergii și sănătatea mentală
  • Cum arată eczemele, de ce apar și cum se tratează
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.