Efecte adverse Cipralex

28-10-2017
zaress
Nu este medic/terapeut
zaress
Salutare anxiosi!

Acest topic este adresat celor care au luat, ia sau urmeaza sa ia Cipralex. Hai sa ne povestim despre reactiile adverse si ce metode ati gasit sa le combateti.
De exemplu, eu iau de 2 sapt. 0.5mg cipralex(dupa o pauza de 6 luni) si momentan ma confrunt cu:

- disconfort la stomac, oarecum greata dar fara voma.
- gust amar/metalic in gura, mai mult pe limba.
- durere ciudata de cap uneori, mai degraba o tensiune.

Am observat ca ele apar cam la 2-3 ore dupa ce am luat pastila. Isi fac treaba, iar apoi incet incet dispar.

Numai bine.
- un anxios
31 comentarii 12 Înainte ›
0
28-10-2017, ora 23:18
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Dupa o luna ar trebui sa dispara aceste efecte. Ai mai luat Cipralex?
0
29-10-2017, ora 09:22
zaress
Nu este medic/terapeut
zaress
Salut clara. Da, am laut 2 ani de zile, dupa care am decis impreuna cu doctorul sa il oprim. Ideea este ca nu mai tin minte care au fost simptomele prima oara cand am luat. Fiind diagnosticat cu anxietate generalizata, dar care tinde mai mult spre boala, iti imaginezi ce filme imi trec prin cap uneori. Plus ca am si slabit cred 8kg in ultima luna(manac si foarte dietetic si nu foarte mult).
0
29-10-2017, ora 10:23
Psiholog Niculina Ciuperca
Psihologie, București
Psiholog Niculina Ciuperca
Bună dimineața!
Un medicament poate avea reacții diferite de la o persoană la alta. De aceea, orice modificare de dispoziție trebuie discutată cu medicul psihiatru pentru că în funcție de reacție poate umbla la schema de tratament.
1
29-10-2017, ora 12:47
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Daca in acei doi ani de Cipralex nu ai avut aceste efecte secundare, ar trebui sa nu le ai nici acum si in circa 3-4 saptamani sa te stabilizeze.Putintica rabdare!
0
29-10-2017, ora 13:02
zaress
Nu este medic/terapeut
zaress
@clara_p - Rabdarea si profilul pacientului anxios, "baba si mitraliera" :))
0
29-10-2017, ora 16:08
zaress
Nu este medic/terapeut
zaress
Nu inteleg intrebarea ta clara. Credeam ca am stabilit deja ca am mai luat :)
0
29-10-2017, ora 17:53
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Nu mai am intrebari. Trebuie sa avem mai multa rabdare cu medicamentele astea, chiar daca suntem anxiosi. :)
1
29-10-2017, ora 22:19
zaress
Nu este medic/terapeut
zaress
Da, sry. Aplicatia asta de mobil este tare subreda si uneori imi arata mesajele aiurea.
0
01-11-2017, ora 11:29
Dr. Rares Ignat
Psihologie, Bucuresti
Dr. Rares Ignat
Ce spune medicul tau Zaress despre aceste efecte secundare ce persista?
Dupa cum spune si Clara, de obicei aceste efecte secundare la Cipralex nu persista mai mult de 4 saptamani.
Urmezi si sesiunile de psihoterapie?

Dr Rares Ignat
psihoterapie pentru depasirea obstacolelor din viata
0
01-11-2017, ora 12:50
zaress
Nu este medic/terapeut
zaress
Psihiatrul a spus ca sunt perfect normale. Intre timp au si disparut mare parte din ele. Si da, fac si terapie.
0
07-11-2017, ora 12:34
zaress
Nu este medic/terapeut
zaress
A crescut cineva doza de la 0.5 cipralex la 10mg? Reapar reactiile adverse?
0
07-11-2017, ora 13:47
Dr. Rares Ignat
Psihologie, Bucuresti
Dr. Rares Ignat
Zaress, 10 mg de Cipralex e de fapt prima doza terapeutica.
Uneori, efectele secundare mai tin si de perceptia fiecaruia

Dr Rares Ignat
psihoterapie pentru depasirea obstacolelor din viata
0
07-11-2017, ora 16:01
zaress
Nu este medic/terapeut
zaress
@Rares Eu stiu ca majoritatea simptomelor pot fi ignorate sau combatute cu logica si rationament. Dar momentan duc lipsa de asa ceva.
0
08-11-2017, ora 14:06
1Nume
Nu este medic/terapeut
1Nume
Fevarin vs cipralex stie cineva asa in mare care ar fi mai bun?
Iau Fevarin de 5 saptamani, am crescut doza de 2 zile la 100mg dar atacurile de panica sunt tot prezente...
0
08-11-2017, ora 16:09
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Mai bun e Cipralexul pentru atacurile de panica. Fevarin e mai bun pe depresie. Depinde cum reactioneaza si organismul tau. Mai stai o saptamana asa si daca nu merge Fevarin, roaga-l pe dr sa ti-l schimbe.
0
08-11-2017, ora 17:23
1Nume
Nu este medic/terapeut
1Nume
Multumesc pt raspuns. Stie dr ca am tulburare de panica dar a spus sa iau 1/2 sau 1 Bromazepam la nevoie. Ma sperie arsurile pe care le simt incepand cu pieptul si coboara pe brate, in picioare si talpi, acompaniate de tahicardie si stari de lesin.
0
08-11-2017, ora 17:48
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
In timp, cu tratament, o sa scapi de ele. Tine legatura cu medicul tau si spune-i de orice schimbare. Stai linistit ca vor trece.
0
08-11-2017, ora 18:05
1Nume
Nu este medic/terapeut
1Nume
Nu mi-a spus cand sa revin la control... mi-a dublat doza de Fevarin si atat. Nu mi-a dat nr de telefon. Si ma pot duce doar cu programare cu 2 saptamani inainte. Are cabinet in spital de stat...
0
08-11-2017, ora 18:09
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Trebuie sa te duci lunar la control si pentru reteta.
0
08-11-2017, ora 18:16
1Nume
Nu este medic/terapeut
1Nume
Am mai fost si la alt psihiatru inainte si mi-a dat tratament cu Spitomin si Cipralex. Eu am ales psiihiatrul actual si Fevarinul. De ce mi-au dat 2 tratamente diferite pt aceleasi simptome? Oare am ales eu gresit?
0
08-11-2017, ora 18:47
zaress
Nu este medic/terapeut
zaress
@1Nume Ti-am trimis un mesaj privat!
0
08-11-2017, ora 19:21
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Nu. Exista peste 20 de antidepresive care trateaza anxietatea. Uita-te la lista lor pe topicurile mele. Trebuie sa ai doar rabdare sa il gasesti pe cel care ti se potriveste. Eu am incercat 6 pina sa se potriveasca unul.
0
20-11-2017, ora 22:04
zaress
Nu este medic/terapeut
zaress
Pentru cei interesati.
Ziua 11 cu cipralex 10mg. Inca exista greata, tot felul de stari la stomac. Frica de Dumnezeu stie ce. Dar exista si 0.5 anxiar dimineata si seara, care cat cat ma linisteste.

Sa speram ca o sa treaca curand...
0
20-11-2017, ora 23:04
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Succes! Ia Emetiral pentru greata.
0
25-11-2017, ora 10:48
zaress
Nu este medic/terapeut
zaress
Mersi Clara. La recomandarea doctorului suport greata strangand din dinti. Ce'i drept am trecut pragul de 2 sapt. deci sper sa inceapa sa dispara, impreuna cu restul. Inca ma "lupt" cu starile de anxietate marita la 1 ora dupa ce iau pastila si cele de dimineata.

Ptr somn iau de 3 zile seara dormolin forte cam la 1h dupa ce iau 0.5 de anxiar si in mare parte dorm.

Atacuri de panica pe ici pe colo, dar parca mai digerabile.

... asta asa, ca sa imi spun si eu oful undeva.
0
07-11-2018, ora 12:51
alix71
Nu este medic/terapeut
alix71
Si eu iau Cipralex 10 mg, azi am fost la psihiatru, si a spus ca totusi am o forma de depresie si trebuie luat Cipralex.Problema e ca imi da o senzatie de greata foarte puternica, nicidecum sedare cum mi s-a spus ci tensiune in cap, si clar arsura gastrica, desi nu stiu sa am gastrita, foarte rar ma doare stomacul.Citesc ce ati scris, pai daca trebuie 4 saptamani sa dispara greata si strea de rau de jale, ca trebuie sa merg la servici si in halul asta nu ma pot ridica din pat de ametita.Trebuie sa il iau dimineata!
0
11-11-2018, ora 20:45
zaress
Nu este medic/terapeut
zaress
Alix! Nu stiu daca mai citesti forumul, dar abia acum am vazut mesajul tau.

Din pacate nu prea exista solutii. Poate vorbesti sa il cresti treptat. Eu am observat ca mesel mici cand imi este greata ajuta.
0
22-11-2018, ora 20:12
Youngpsc
Nu este medic/terapeut
Youngpsc
Buna seara! Eu iau cipralex de prin 10 august si de o săptămână am terminat tratamentul (nu am suferit ceva grav, sa necesite o durată mai lungă). Ideea e ca de vreo 3 zile am o senzație ciudată in corp, ca atunci cand nu fumez o vreme îndelungată si simt ca lipsește ceva din corp. Ma îngrijorează putin starea asta si imi da o senzație de discomfort. Aveti idee despre ce ar putea fi vorba? (, Nu am întrebat inca medicul psihiatru fiindcă initial facusem alergie la sumetrolim si o parte din senzatii au dispărut odata ce am oprit administrarea, insa mai persistă cand-cum "lipsa a ceva").
0
22-11-2018, ora 21:03
zaress
Nu este medic/terapeut
zaress
Ai intrerupt brusc tratamentul?
Mai iei/luai si altceva?
0
23-11-2018, ora 00:35
Youngpsc
Nu este medic/terapeut
Youngpsc
Nu, nu am întrerupt brusc. Am urmat tratamentul asa cum mi-a fost prescris de medic. Mai luam si anxiar 0.5 in timpul zilei si 1.0 inainte de somn, dar de anxiar am scapat de mai bine de 20 de zile si dorm perfect si fără el. Ma simt normal. Cu cipralexul am terminat recent si au aparut senzatiile astea de "parca lipsește ceva".
Adaugă un comentariu / răspuns
31 comentarii 12 Înainte ›

15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti
Recomandă un Psihoterapeut sau caută unul!
La-Psiholog.ro este un proiect ROmedic care vă prezintă peste 3900 de terapeuți din România. Avantajul acestui site este că pune mare preț pe recomandările pacienților. Găsiți prezentări detaliate ale serviciilor psihologice, citiți recomandări, vă puteți programa online. În plus, există o secțiune cu o mulțime de articole interesante și teste psihologice.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Auto-medicația cu medicamente psihotrope - efectele negative ale consumului necontrolat
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.